مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پولکی نبات گز اصفهان عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده انواع گز پولکی نبات تولید در اصفهانمرکز خرید انلاین عمده شیرینی سوغات اصفهان
پولکی نبات اصفهان

پولکی نبات اصفهان

پولکی نبات اصفهان به همراه سوغاتی اصیل، سنتی و ایرانی که گز نام دارد و قطب و پایتخت تولیدی ان دیار نصف جهان اصفهان بوده است در این مرکز خرید اینترنتی می توانید سفارشات خرید عمده ی خود را به ثبت رسانید.

عمده انواع گز پولکی نبات تولید در اصفهان

خب همانطور که گفته شده اصفهان قطب اصلی تولید گز این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی بوده است و با قدمتی چندین و چند ساله ی خود از استادکاران ماهر و حرفه ای در این حوزه بهترین های تولید شده از گز ایرانی را تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می نمایند که امروزه با پی بردن به خواص و ارزش غذایی بالایی که این شیرینی اصفهان گز دارد طرفداران ان در کشورهای مختلف جهان نیز روز به روز افزده می شود.

پولکی نبات اصفهان

در کنار تولیدات این شیرینی مقوی گز تولیداتی از قبیل پولکی نبات را نیز دارا بوده است ولی متفاوت از نوع شیرینی گز بوده حال ترکیبات تولیدی و …. . خصوصیت پولکی اصفهان این بوده که این محصول یک شیرینی بوده است که از شکر تهیه شده که خاصیت ترد و شکننده ای را دارا می باشد و اینکه در طعم های گوناگونی ان را تولید می نماید که علاوه بر طعم های مختلف در نوع پولکی مغزدار نیز عرضه ی بازار نموده است. مانند:

  • پولکی مغزدار پسته ای
  • پولکی مغزدار گشنیزی
  • پولکی مغزدار سیاه دانه
  • پولکی مغزدار کنجدی
  • پولکی مغزدار خشخاش
  • پولکی طعم دار میوه ای
  • پولکی طعم دار به لیمو
  • پولکی طعم دار زعفرانی
  • پولکی طعم دار بهار نارنج

پولکی نبات اصفهان

و اما نبات اصفهان که باز از دسته شیرینی جات های تولیدی این قطب تولیدی گز کشور بوده است که نبات باز خود دارای یکسری خواصی بوده دارای طبعی گرم و برای درمان سردی مزاج موثر می باشد، برای افزایش انرژی و … مناسب می باشد بنابراین این نبات اصفهان در انواع گوناگونی تهیه و تولید می شود که اعم از:

  1. نبات شاخه ای
  2. نبات چوبی
  3. نبات تخت
  4. نبات دندانه
  5. نبات مخلوط
  6. نبات پرده
  7. پودر نبات

و بالاترین مصرف و تولید را نبات های چوبی با نبات های شاخه ای دارند که البته نبات های چوبی طعم دار گیاهی یکی دیگر از پرمصرف ترین نبات ها بشمار می رود. و اما می پردازیم به تولیدات نوع گز اصفهان که از انواع مختلفی این محصول تهیه و تولید شده است. می توان به وجود متنوع ترین نوع گزهای لقمه ای، با گزهای آردی و سکه ای اشاره کرد که طبق گفته های پیشین خود مجموعه ای از درصد مغزها با طعم ها و مدل های متنوع از طراحی های مختلف بسته بندی را دارا می باشند.

پولکی نبات اصفهان

مرکز خرید انلاین عمده شیرینی سوغات اصفهان

به این ترتیب بنابر وجود مرکزهای فروش متعدد از فروشگاه ها در اصفهان عرضه ی تولیداتی متنوع از اقسام گوناگون گزها با پولکی نبات های مرغوب و درجه یک اصفهان را می توانید خریداری نماید اما سایر نقاط کشور می توانند این سفارش خرید خود را به طور مستقیم از بخش های تولیدی و در این مرکز به ثبت رسانند که بصورت عمده در سراسر بازار کشور ارسال می شود.

پولکی نبات اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید