مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز سوهانی کادویی ۲۵۰ گرمی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولید متنوع سوهان گزی اصفهانانواع مدل بسته بندی گز سوهانیویژگی گز سوهانی کادویی 250 گرمیمشخصات بسته بندی گز سوهانی 250 گرمیمرکز خرید سوهان گزی اصفهان عمده
گز سوهانی کادویی

گز سوهانی کادویی ۲۵۰ گرمی در بازار فروش را می توان از تولیدات گز سوهانی بخش اصفهان تهیه نمود که همراه با برندهای تولید کننده ی متعددی با کیفیت های بالا در تولیدات همراه می باشد. اعم از گز سوهانی کادویی قربانی، مرداویج و … .

گز سوهانی کادویی

معرفی تولید متنوع سوهان گزی اصفهان

اصفهان را گرچه همه به یک دیار نصف جهان از اثار باستانی بسیار زیبای می شناسند سوغات ان نیز در سرتاسر کشور با جهان پراوازه و مشهور بوده است که این سوغاتی اصفهان در اصل یکی از برترین شیرینی های سنتی و قاووت در تهران تولیدی بخش این دیار می باشد و با نام گز معرفی و شناخت شده است.

گز سوهانی کادویی

گز اصفهان که در ارقام گوناگونی از نوع سنتی تا صنعتی با مدل های مختلف برشی تهیه و تولید شده اند در کنار تولیدات ان دیگر محصولی از ترکیب گز با سوهان را نیز ارائه نموده که به گز سوهانی معروف می باشد. برای معرفی جهت آشنایی با تولیدات نوع سوهان گزی اصفهان باید گفت که تنوع چندانی ندارد و در مدل لقمه ای برش خورده است. علاوه بر این طعم های متنوعی را نیز شامل نمی گردد در چند طعم معدود، خاص و ویژه تولید گشته است. اعم از:

  1. گز سوهانی_ زعفرانی
  2. گز سوهانی_ عسلی
  3. گز سوهانی_ هل
  4. گز سوهانی_ دارچینی

گز سوهانی کادویی

انواع مدل بسته بندی گز سوهانی

خب بعد از طعم تولیدی سوهان گزی ها می توان به نوع و مدل های بسته بندی از گز سوهانی ها اشاره کرد که تنوع را در مدل های مختلف دارا می باشند از وزن های متفاوت تا سایزهای متنوع در بسته بندی که نمونه های موجود در بازار تولید و فروش عبارتنداز:

  • بسته بندی سوهان گزی_ کادویی ۲۵۰ گرمی
  • بسته بندی سوهان گزی_ پاکتی ۵۰۰ گرمی
  • بسته بندی سوهان گزی_ پاکتی ۸۰۰ گرمی
  • بسته بندی سوهان گزی_ پاکتی ۱۰۰۰ گرمی

گز سوهانی کادویی

ویژگی گز سوهانی کادویی ۲۵۰ گرمی

هدف فروش عمده گز سوهانی اصفهان و شکلات تخته ای سوربون در این مجموعه وب سایت اینترنتی عرضه ی نوع و مدل گز سوهانی های بسته بندی کادویی بوده است. انچه از مدل های بسته بندی کادویی در بازار ارائه شده است گز سوهانی کادویی ۲۵۰ گرمی بوده اند. از نظر کیفیت در تولید می توان گفت که مواد اولیه ی مصرفی در تولید یکسان بکار رفته و بنابر وجود جوانه ی گندم در تولید این گز سوهانی و ارزش غذایی بالای گز در ترکیب با این جوانه ی گندم می توان گفت یکی از بهترین و مقوی ترین نوع شیرینی جات ها محسوب می گردد.

گز سوهانی کادویی

مشخصات بسته بندی گز سوهانی ۲۵۰ گرمی

  • وزن بسته بندی: ۲۵۰ گرمی حالص
  • نوع برش گز: لقمه ای
  • تعداد در کارتن: ۲۰ جعبه ای
  • تعداد لقمه سوهان گز: ۲۴ عددی

گز سوهانی کادویی

مرکز خرید سوهان گزی اصفهان عمده

مرکز توزیع و پخش عمده تولیدات گز اصفهان اعم از سوهان گزی اصفهان بصورت مستقیم از مرکز تولیدی درب کارخانه عرضه می گردد بنابراین با نرخ قیمت مناسب می توانید خریداری نماید. انچه از این گز سوهانی های کادویی ۲۵۰ گرمی اصفهان روانه ی بازار مصرف شده است مربوط به تولیدات گز سوهانی برند مرداویج می باشد که با وجود تولیدات بهترین از خوشمزه ترین گزهای لقمه ای کادویی تولیدات گز سوهانی را نیز ارائه داده است.

گز سوهانی کادویی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید