مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سوهان گزی و گز بی مغز فله بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست محصولات تولیدی گز در بلداجیدسته بندی تولیدات انواع گز سوهانی بلداجیویژگی تولیدات گز بی مغز بلداجیمرکز عرضه عمده گز بی مغز و سوهان گزی
سوهان گزی و گز بی مغز

فروش سوهان گزی و گز بی مغز فله ای بلداجی در این بخش را می توان یک فروش عمده و مستقیم از مرکز تولیدی گز در قطب گز ایران بلداجی با قیمت مناسب برای پخش و صادرات به بازارهای جهانی تهیه و خریداری نماید.

سوهان گزی و گز بی مغز

لیست محصولات تولیدی گز در بلداجی

بلداجی یکی از قطب های تولیدی گز و شکلات کادویی مغزدار کشور بوده است بنابراین محصولات تولیدی که در این قطب تولیدی گز ایران صورت می گیرد وجود تنوعی از اقسام گوناگون گزها می باشد که متناسب با بازار پخش و فروش توزیع می شود.

سوهان گزی و گز بی مغز

دسته بندی و معرفی لیست تولیدات از گز در بلداجی را می توان اشاره ای به گونه های مختلف از انواع گزها کرد که اعم از گزهای سنتی و اصیل لقمه ای، آردی و سکه ای بوده اند و حال وجود این سه مدل گز بوده که منجر به تنوع در امر تولیدات گز گردیده است از جنبه های مختلف اعم از نوع مغز تا طعم های لحاظ شده. مانند:

  • گز مغزدار انگبینی
  • گز مغزدار ترنجبینی
  • گز مغزدار شیرخشتی
  • گز مغزدار پسته بادام
  • گز مغزدار پسته ای
  • گز مغزدار بادامی
  • گز مغزدار بادام زمینی
  • و … .

سوهان گزی و گز بی مغز

دسته بندی تولیدات انواع گز سوهانی بلداجی

بخشی از تولیدات گز و کلوچه فومن خانگی در قطب تولیدی گز کشور بلداجی مربوط و اختصاص یافته به تولیدات نوع گز سوهانی بوده است. این گز سوهانی تولید در مرکز بلداجی براساس نوع کیفیت تولید شده به درجه های تولیدی متفاوتی دسته بندی می شوند. گز سوهانی درجه یک، دو و سه.

سوهان گزی و گز بی مغز

طعم های تولیدی از این گز سوهانی همان طعم سنتی زعفرانی با هل می باشد و می توان به وجود برندهای تولید کننده ی بسیاری اشاره کرد که به نوعی معروف و شناخته شده در بازار فروش هستند. مانند:

  1. گز سوهانی اثلی ۳۰۳
  2. گز سوهانی شاهکار
  3. گز سوهانی جهان نما
  4. گز سوهانی مایسا
  5. گز سوهانی قدس
  6. گز سوهانی طلایی
  7. و … .

سوهان گزی و گز بی مغز

ویژگی تولیدات گز بی مغز بلداجی

در کنار تولیدات گزهای سوهانی با نوع مغزدار لقمه ای یکی دیگر از تولیدات انجام شده تولیدات گز لقمه ای بدون مغز می باشد که در مدل های برش های لقمه ای و یا شکلاتی تهیه می شود.

سوهان گزی و گز بی مغز

از دیگر ویژگی های تولیدی گز بی مغز بلداجی در نوع کیلویی فله و بسته بندی های کادویی عرضه ی بازار مصرف می شود که باز براساس نوع تولیدات از نظر کیفیت با کمی اختلاف قیمت در بازار به فروش می رسند.

مرکز عرضه عمده گز بی مغز و سوهان گزی

مرکز و پخش فروش عمده از انواع گزهای بی مغز فله و گز سوهانی بلداجی در سرتاسر بازار کشور را می توان در این بخش به صورت آنلاین تهیه و خریداری نماید که به طور مستقیم از بخش تولیدی روانه ی بازار مصرف می گردد.

سوهان گزی و گز بی مغز

پس بنابر بازارهای فروش مختلف در کشور تولیدات هر انچه از انواع و اقسام گوناگون گزها برای سفارشات خرید عمده و یا صادرات در این بخش امکان پذیر می باشد بنابراین می توانید با ما در ارتباط باشید و سفارشات خود از خرید گز و سوهان گزی بلداجی بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید