مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سوهان گزی حبه ای با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات سوهان گزی در بازارفروش سوهان گز حبه ای عمده با قیمت مناسب
سوهان گز حبه ای

سوهان گز حبه ای

سوهان گزی نمونه ی گز محبوب شده در بازار و خریداران بوده است که در نوع سوهان گزی لقمه ای و سوهان گزی حبه ای امروزه به بازار عرضه شده است در این بخش بصورت سفارشات عمده با قیمت های مناسب برای بازار داخلی با صادرات به فروش می رسد.

انواع تولیدات سوهان گزی در بازار

سوهان گز حبه ای

گز نوع شیرینی بوده است که به نوبه ی خود برترین نوع شیرینی در بین تمامی انواع شیرینی جات ها بوده است و در قطب هایی چون اصفهان بلداجی تهیه و تولید می گردد. نوعی دیگر از این شیرینی جات ها و شکلات هوبی صبحانه با نام سوهان در بازار معروف بوده اند که قطب تولیدی این محصول نیز مربوط به بخش استان قم می باشد و سوهان نیز بنابر نوع مواد اولیه در تولید این محصول که شامل جوانه گندم با روغن های حیوانی بوده است این نیز برای خود دارای ارزش غذایی بالایی بوده است. بنابراین در هر دو از قطب های تولیدی این نوع شیرینی جات ها همراه با صورت های مختلف و گوناگونی تهیه و تولید می گردد که تنوع را می توان در نوع برش های محصول با مدل های بسته بندی از برندهای مختلف دید و معرفی کرد.

سوهان گز حبه ای

و اما محصول مشترک از تولیدات این گز و سوهان را که با نام گز سوهانی معرفی کرده اند نام می بریم که از جمله محصولات پرطرفدار و پرفروش در تمامی بازارهای جهان بوده است به گونه ای علاوه بر پرفروش بودن در تمامی بازارهای ایرانی پرطرفدار و پرفروش در بازارهای جهانی نیز می باشد بنابراین بخش های عمده ای از تولیدات روانه ی بازارهای صادراتی نیز می گردند. اینکه نمونه و مدل های تولیدی از سوهان و یا گز سوهانی در بازار چگونه هستند می توان به این ترتیب نام برد و معرفی کرد که اعم از:

  • گز سوهانی حبه ای
  • گز سوهانی پسته ای
  • گز سوهانی آجیلی
  • گز سوهانی لقمه ای
  • گز سوهانی بی مغز
  • سوهان حبه ای، سکه ای، باقلوایی، تخت

و این مدل از سوهان گزی حبه ای به این صورت بوده که در نوع سفارشات مخصوص به صورت فله ای عرضه می شود اما روال بازار پخش و فروش به این صورت بوده که در نوع بسته بندی های قوطی فلزی و یا کاغذی از طرح های گوناگون قرار می گیرند و وزن اختصاصی به این سوهان گزی حبه ای ۲۵۰ گرمی بوده که باز می تواند در وزن های بالاتری چون ۴۰۰ الی ۴۵۰ گرمی نیز چیده و بسته بندی گردد.

سوهان گز حبه ای

فروش سوهان گز حبه ای عمده با قیمت مناسب

این محصول از سوهان گزی حبه ای محصول تولیدی از قطب تولید سوهان در استان قم بوده بنابراین این محصول و کلوچه نارگیلی نادری نیز همچون دیگر شیرینی جات ها با درجه های کیفی بالا و پایینی تولید می گردد که در این بخش از مرکز فروش این سوهان گزی حبه ای با قیمت مناسب در این بخش عرضه می گردد. این محصول در نوع طعم سوهان گزی حبه ای کره ای با سوهان گزی حبه ای نباتی تهیه می شود و این امر منجر به فروش با نرخ قیمت های بالا و پایین می گردد.

سوهان گز حبه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید