مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صادراتی گز سوهانی اثلی ۳۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی محصولات تولیدی گز اثلی 303 بلداجیعمده فروشی صادراتی انواع گز سوهانی
صادرات گز سوهان

صادرات گز سوهان

صادرات گز سوهان را می توان همراه با معرفی و پیشنهادات متفاوت از برندهای تولید کننده ی مختلف در بازار دید که در این بخش از فروش صادراتی همراه با معرفی و ارائه ی تولیدات صورت گرفته ی گز سوهانی بلداجی برند معروف گز اثلی ۳۰۳ بوده است.

معرفی محصولات تولیدی گز اثلی ۳۰۳ بلداجی

صادرات گز سوهان

قطب های تولیدی این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی در مرکز استان هایی چون اصفهان با چهارمحال و بختیاری بوده است که شهر بلداجی مرکزی ترین بخش تولیدات این گز شیرینی سنتی و اصیل ایرانی بوده است که در خود مجموعه های بسیاری از واحد های تولید کننده ی گزها چون کارگاه با کارخانجات تولیدی انبوهی را به خود اختصاص داده اند و هر یک محصولاتی از انواع گزها تا گزسوهانی با سایر شیرینی جات هایی چون پولکی نبات های اعلا و درجه یک را به بازار عرضه می نمایند. هستند واحد های تولید کننده ی بزرگی که به نوعی می توان گفت برندهای معروف و مشهور گز در بازار ایران و حتی بازارهای جهانی هستند مانند:

  • گز شاهکار بلداجی
  • گز اثلی ۳۰۳ بلداجی
  • گز فردوس بلداجی
  • گز قدس بلداجی

صادرات گز سوهان

و … . که موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات گز اثلی ۳۰۳ بلداجی و شیرینی کلمپه در تهران بوده، این برند تولیدی گز یکی از معروف ترین و مشهور ترین واحد های تولیدی گز در بلداجی و بازار ایران و جهان می توان نام برد که مجموعه ای انبوه و عمده از اقسام گوناگون گزهای اعلا و درجه یک انگبینی، شیرخشتی و … را در نوع لقمه ای با آردی به بازار ارائه می دهد، تنوع در کار تولیدات این برند را می توان در درصد مغزهای پسته، بادام با مخلوط دید همراه با وزن و طرح های مختلف از بسته بندی ها دید. و اما یکی دیگر از محصولات تولیدی در کنار این انواع گز اثلی ۳۰۳ تولیدات گز سوهانی ان بوده که همچون گز ان دارای کیفیت بالا در نوع بسته بندی های متنوع از طرح های مختلف بوده است که البته در نوع فله ای هم بنابر نوع تقاضای بازار مصرف کننده عرضه می شود.

  1. گز سوهانی اثلی ۳۰۳_ ۵۰۰ گرمی
  2. گز سوهانی اثلی ۳۰۳_ ۱۰۰۰ گرمی
  3. گز سوهانی اثلی ۳۰۳_ ۵ کیلوگرمی

صادرات گز سوهان

عمده فروشی صادراتی انواع گز سوهانی

پس به این ترتیب در این عمده فروشی صادراتی که از گز با گز سوهانی و کلمپه برای تمامی بازارهای جهانی صورت می گیرد پیشنهاداتی متفاوت براساس نوع بازارهای پخش و فروش مختلف در کشور انجام می گیرد که یکی از برندهای پیشنهادی این مرکز برای خرید صادراتی گز سوهانی برند گز سوهانی اثلی ۳۰۳ بوده که بنابر توضیحات ارائه شده در نوع فله ای تا بسته بندی پاکتی عرضه می شود.

صادرات گز سوهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید