مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز لقمه بادام مخصوص ۳۸% اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات گز مغزدار لقمه ای اصفهانفروش عمده گز مغز بادام مخصوص 38%
گز سکه ای پسته

گز سکه ای پسته

گز لقمه بادام که یکی از نمونه تولیدات گز مغزدار بشمار می رود در درصد های مختلف با طعم های متفاوت تولید می گردد که در این بخش فروش تولیدات نوع گز بادام مخصوص ۳۸% اصفهان بصورت عمده با قیمت مناسب عرضه می شود.

انواع تولیدات گز مغزدار لقمه ای اصفهان

اصفهان قطب و پایتخت گز ایران که به دیار نصف جهان هم معروف بوده بزرگترین قطب و مرکز تولیدی بهترین شیرینی سنتی و اصیل ایرانی در کشور بوده که این محصول امروزه در بازارهای جهانی بسیار پرطرفدار و پرفروش گردیده به نوعی که هر ساله بخش عمده ای از تولیدات هر ساله روانه ی بازار مصرف کشورهای مختلف جهانی می گردد. و این گز اصفهان انچه در بازار عرضه، پخش و به فروش رسانیده تولیداتی از قبیل انواع گز لقمه ای، گز آردی با گز سکه ای و سایر محصولا تولیدی از گز لقمه ای چون گز سوهان بوده است. و یکی دیگر از خصوصیت های تولیدی این گز اصفهان این بوده همراه با درصد های متفاوت از نوع مغز پسته و بادام تهیه می گردد گرچه امروزه در برخی از سفارشات مخصوص این گز در نوع گز چهار مغز هم تولید می گردد اما اساس و پایه ی تولیدات، در جهت تولیدات گز پسته ای، بادامی با مخلوط پیش می رود.

گز سکه ای پسته

همچنین می توان گفت که تولیدات گز اصفهان از نطر طعم و مزه دارای عطر و بوی انگبین های گیاهی از زعفران، ترنجبین، شیرخشت و … بوده که در طعم های صنعتی می توان به گز میوه ای و یا گز زنجبیلی اشاره کرد. همراه با این ویژگی های می توان گفت که گز اصفهان با برندهای مختلفی معرفی می گردد پس براساس نوع سلیقه با ذائقه های مختلف برندهای متنوعی در بازار از گز توزیع گردیده است. گرچه نوع گز پسته ای پرطرفدارترین و پرفروش ترین بشمار می رود اما هستند بازارهای فروش دیگری که خواهان مدل تولیدات گز بادام و یا گز مخلوط هستند.

گز شیرخشتی

موضوع در ارتباط با تولیدات گز بادام اصفهان بوده که این گز بادام در نوع گز لقمه ای بادام با گز بادام آردی تهیه می شود از درصد های متفاوت تا طعم های گوناگون، به عنوان مثال یکی از تولیدات گز بادام اصفهان همراه با طعم نارگیل به بازار عرضه می شود که طرفداران مخصوص به خود را دارد. و نوع گز بادام مخصوص اصفهان از تولیدات گز بادام مخصوص ۳۸% همراه بوده که بالاترین درصد از این محصول را می توان به گز بادام ۴۲% نام برد.

فروش عمده گز مغز بادام مخصوص ۳۸%

پس عمده خریداران گز در سراسر بازار کشور می تواند با این مرکز در ارتباط باشید و هر انچه از تولیدات گز اصفهان اعم از گز لقمه ای و دیگر تولیدات گز مغزدار تا بی مغز گز لقمه ای سوهانی را بصورت تولیدات گز فله ای و گز کادویی بهره مند گردید و بنابر یک عرضه و فروش با قیمت مناسب با ما همراه باشید. فروش گز لقمه بادام مخصوص ۳۸% این بخش علاوه بر نوع گز کیلویی در مدل گز بسته بندی با وزن های مختلف به فروش می رسد.

گز مخلوط لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید