مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز شیرخشتی پسته ۴۲% اثلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز انگبین دار شرکت تولیدی گز اثلیفروش گز شیرخشتی پسته 42% با قیمت مناسب
گز شیرخشتی

صادرات گز سوهان

گز شیرخشتی نمونه ی گز انگبین دار طبیعی و خوشمزه ای بوده که در این بخش از تولیدات گز اثلی ۳۰۳ بلداجی پیشنهادات این مرکز می باشد که در نوع بسته بندی شده کادویی با مغز پسته ی ۴۲% همراه با قیمت مناسب برای بازارهای پخش و فروش و صادرات ارائه می گردد.

انواع گز انگبین دار شرکت تولیدی گز اثلی

گز شیرخشتی

شرکت های تولید کننده ی متعددی در قطب های تولیدی گزها و قاووت پسته ای مستقر هستند که ارائه دهنده ی تولیدات اقسام گوناگون از انواع گزها بوده اند و این انواع گزها در گذر زمان بنابر نوع تقاضای بازار مصرف کننده تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف شده است که البته این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی از گذشته تا به امروز به همین ترتیب و نوع با همان طعم های سنتی و اصیل تهیه و تولید می گردد منتها در نوع بسته بندی با برندهای مختلف ارائه دهنده این تنوع در کار را می توان دید. به عنوان مثال یکی از شرکت های تولید کننده ی گز در پایتخت گز ایران با نام تجاری گز اثلی ۳۰۳ شناخته شده و معروف بوده است و انچه از تولیدات گز را به بازار ارائه داده است مربوط به همان مدل گزهای لقمه ای با آردی در تنوعی از طعم های اصیل انگبین دار با نوع بسته بندی کادویی و تولیدات گز فله ای می باشد. برخی از این انواع طعم گز اصیل و سنتی اثلی اعم از:

  1. گز پسته انگبین دار
  2. گز پسته شیرخشتی
  3. گز پسته ترنجبینی
  4. گز پسته عسلی
  5. گز پسته بیدمشکی
  6. گز پسته زعفرانی

گز شیرخشتی

نمونه ی این انواع گز طعم دار انگبین دار اکثرا در تولیدات گز لقمه ای و گز آردی ارائه شده است که البته همراه با درصد های بالا و پایین مغز پسته ای و بادام هستند. نوع گز شیرخشتی اثلی ۳۰۳ از مجموعه تولیدات پرطرفدار و پرفروش گز در بازار بوده که اغلب در نوع تولیدات گز بسته بندی کادویی خریداری می گردد که از گز پسته ای ۴۲% تهیه شده است، در واقع می توان گفت یک گز اعلا و درجه یک با طعم عالی می باشد. تولیدات شرکت گز اثلی ۳۰۳ بلداجی تنها به نوع تولیدات گز لقمه ای و آردی ختم نمی شود بلکه دارای تولیدات دیگر محصول پرطرفدار چون سوهان گزی بوده که در مدل های گوناگونی از بسته بندی پاکتی با وزن های مختلف همراه با نوع تولیدات فله ای همراه بوده است.

گز شیرخشتی

فروش گز شیرخشتی پسته ۴۲% با قیمت مناسب

این گز شیرخشتی پسته ۴۲% اثلی که از نمونه های اعلا و درجه یک گز و شکلات تافی خارجی محسوب می گردد می توان گفت در بین سایر انواع تولیدات دیگر ارائه شده از گز این شرکت دارای نرخ قیمت فروش بالاتری نیز می باشد. پس می توانید سفارشات خرید عمده ی خود از انواع گز این مرکز را با قیمت مناسب تهیه و خریداری نماید، همراه با سفارشات سایر تولیدات گز اثلی چون سوهان گزی لقمه ای.

گز شیرخشتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید