مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین پولکی نبات لیمویی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پولکی سنتی اصفهانکارخانه تولید پولکی نبات مخصوص اصفهان

یکی از مشهور ترین سوغات اصفهان انواع پولکی نبات است. پولکی نبات اصفهان با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود و در عین حال قیمت ارزان و مناسبی دارد. این محصول در طعم های مختلف و با ویژگی های متفاوتی تهیه شده و در بازار عرضه می شود؛ به عنوان مثال در برخی انواع این محصول از اسانس لیمو و میوه های دیگر استفاده می کنند. 

خرید بهترین پولکی نبات لیمویی اصفهان

معرفی انواع پولکی سنتی اصفهان

معرفی انواع پولکی سنتی اصفهان کارخانه پولکی این محصول را در انواع مختلفی تولید می کند که اکنون به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • پولکی ساده : در این نوع پولکی فقط از ترکیبات اصلی استفاده می شود که این ترکیبات شامل شکر و قند و مقداری سرکه است. در پولکی ساده از اسانس ها و عصاره های دیگر استفاده نمی شود. 
  • پولکی غیر ساده یا طعم دار ‌: در این نوع پولکی علاوه بر مواد اصلی، از مواد دیگری نیز استفاده می شود که اضافه کردن این مواد باعث تغییر مزه و طعم پولکی می شود. به عنوان مثال استفاده از مغر پسته، بادام و گردو در هنگام پخت و تهیه پولکی بسیار مورد توجه قرار دارد؛ زیرا این مغز ها علاوه بر این که مزه این محصول را بهتر می کنند،  برای بدن نیز بسیار مفید و سودمند هستند. 
  • پولکی میوه ای : در این نوع پولکی از عصاره یا شیره میوه های مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال استفاده از لیمو ساده یا لیمو عمانی یکی از رایج ترین نمونه ها در این زمینه است. استفاده از میوه های دیگری مانند سیب یا پرتقال نیز برای تولید این محصول مد نظر تولید کنندگان قرار دارد. 

مشتریان و خریداران می توانند انواع پولکی را با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنند؛ زیرا تولید کنندگان دائما در حال انجام اقداماتی هستند که امکان دسترسی به محصول برای عموم وجود داشته باشد.

کارخانه تولید پولکی نبات مخصوص اصفهان

کارخانه تولید پولکی نبات مخصوص اصفهان کارخانه تولید پولکی نبات در شهر اصفهان یکی از مهمترین و فعال ترین تولید کنندگان این محصول است. این کارخانه تلاش می کند تا پولکی نبات مخصوص را با بالا ترین کیفیت تولید کرده و با قیمت مناسبی در بازار عرضه کند. 

انواع پولکی بعد از تولید در شهر اصفهان به سایر شهر ها و کشور ها نیز ارسال می شود. البته تولید کنندگان و مسئولین موظف هستند تا قبل از عرضه این محصول در بازار آن را از تمامی حهات بررسی کنند تا کیفیت و سلامت محصول اطمینان کامل داشته باشند. 

کارخانه تولید پولکی نبات این محصول را در بسته بندی هایی با سایز و اندازه های متفاوت در بازار عرضه می کند. در هر بسته بندی نوع خاصی از پولکی به صورت کاملا بهداشتی و سالم قرار گرفته است و مشتریان می توانند محصول مورد نیاز خود را به این صورت تهیه کنند. 

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید