مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سوهان گزی عسلی ۵۰۰ گرم اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات سوهان عسلی اصفهانبهترین گز سوهانی عسلی اصفهانانواع مدل بسته بندی گز سوهانی 500 گرمیمرکز اینترنتی خرید عمده گز سوهان عسلی
قیمت هر کیلو گز

خرید سوهان گزی عسلی

خرید سوهان گزی عسلی اصفهان را می توانید در بسته بندی های مختلف اعم از مدل های پاکتی تا جعبه ای کادویی تهیه نماید که البته وزن متفاوتی را دارند بنابراین از نظر قیمت فروش هم متغیر بوده اند و در این بخش عمده در تمامی بازار کشور به فروش می رسد.

معرفی تولیدات سوهان عسلی اصفهان

خرید سوهان گزی عسلی

انچه از سوغاتی های محبوب استان اصفهان می توان نام برد و معرفی کرد شیرینی های رنگارنگ و خوشمزه ای بوده اند که هر یک را می توان گفت برای خود دارای طرفداران مخصوص به خود بوده است. در درجه ی اول برترین سوغاتی شیرین و خوشمزه ای این دیار نصف جهان گز اصفهان و کلوچه نوشین بوده است که با وجود این گز دیگر محصولات تولیدی از گز را نیز می توان دید که ارائه داده اند و ان هم گز سوهانی می باشد.

خرید سوهان گزی عسلی

در کنار تولیدات گز سوهانی نوع دیگری نیز تولید می شود که به سوهان عسلی معروف بوده که کیفیت و خوشمزگی در طعم چون گز سوهانی بوده است. پس تولیدات این سوهان عسلی اصفهان همراه با برندهای گوناگون بوده اند که از تزیین خلال مغزهای پسته و بادام همراه بوده اند. مانند:

  • سوهان عسلی آنتیک
  • سوهان عسلی کرمانی
  • سوهان عسلی معراج
  • سوهان عسلی دردشتی
  • سوهان عسلی مظفری
  • سوهان عسلی شیرین منش
  • و … .

بهترین گز سوهانی عسلی اصفهان

خرید سوهان گزی عسلی

اما تولیدات سوهان گزی عسلی اصفهان، این گز سوهانی چون اغلب گز های لقمه ای فله ای پرطرفدار و پرفروش بوده اند. سوهان گزی های اصفهان چون دیگر موارد گزها در نوع فله و کادویی بوده است و به وجود برندهای تولید کننده ی بسیاری می توان اشاره کرد که هر یک در مدل های مختلف ارائه داده اند.

حال این بهترین سوهان گزی عسلی اصفهان باز همراه با برندهای تولید کننده ی متعددی عرضه ی بازار شده است که علاوه بر طعم های عسلی در طعم زعفرانی با هل نیز موجود هستند و بهترین انها تمامی انواع موجود از برندهای مختلف گز سوهانی در بازار بوده اند که برای آشنایی در ادامه به معرفی برخی از انواع انها می پردازیم مانند:

  1. گز سوهانی عسلی_ قربانی
  2. گز سوهانی عسلی_ مرداویج
  3. گز سوهانی عسلی_ اسپاتنا
  4. گز سوهانی عسلی_ پاشا
  5. گز سوهانی عسلی_ خواجه
  6. گز سوهانی عسلی_ کرمانی
  7. گز سوهانی عسلی_ قدس
  8. و … .

خرید سوهان گزی عسلی

انواع مدل بسته بندی گز سوهانی ۵۰۰ گرمی

همانطور که گفته شده گز سوهانی و کلوچه عمده و سوهان عسلی های عرضه بازار هم در نوع فله ای و هم مدل های بسته بندی شده موجود هستند که بهترین بازار فروش گز سوهانی در نوع فله ای بوده است که البته مدل های بسته بندی از نوع پاکتی نیز پرطرفدار بوده اند.

خرید سوهان گزی عسلی

پس سفارشات خرید سوهان گزی عسلی پاکتی در وزن های مختلف درخواست داده می شود چون طراحی بسته بندی در وزن های مختلف همراه بوده است. که این وزن بسته بندی پاکتی گز سوهانی عسلی عبارتنداز:

  • سوهان گزی ۵۰۰ گرمی
  • سوهان گزی ۷۰۰ گرمی
  • سوهان گزی ۸۰۰ گرمی
  • سوهان گزی ۱۰۰۰ گرمی

اما مدل های بسته بندی از گز سوهانی های ۵۰۰ گرمی علاوه بر اینکه در مدل های پاکتی بوده اند در بین برخی تولید کنندگان بصورت جعبه های فلزی مقوایی ۵۰۰ گرمی بسته بندی نیز می شوند.

خرید سوهان گزی عسلی

مرکز اینترنتی خرید عمده گز سوهان عسلی

پس به این ترتیب برای خرید سوهان عسلی و یا گز سوهانی های طعم دار عسلی تولید بخش اصفهان می توانید در این مرکز فروش اینترنتی بهترین های تولید روز با کیفیت های بالا را خریداری نماید گرچه این تفاوت قیمت فروش بین تولیدات گز سوهانی با سوهان عسلی وجود دارد اما بنابر یک خرید مستقیم از مرکز تولیدی می توان گفت مناسب ترین قیمت را می توانید تهیه نماید.

خرید سوهان گزی عسلی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید