مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع گز کیلویی مغزدار اثلی بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع تولیدات گز کیلویی اثلی 303 چگونه است؟نمایندگی پخش و فروش گز بلداجی اثلی 303
صادرات گز سوهان

گز صادراتی لقمه ای

انواع گز کیلویی مغزدار با گز بی مغز هر کدام صورت های متنوعی از تولیدات را دارا هستند که در این بخش از فروش تولیدات گز برند معروف بلداجی گز اثلی ۳۰۳ بلداجی می باشد که بصورت بسته بندی پاکتی فله ای عرضه می گردد.

نوع تولیدات گز کیلویی اثلی ۳۰۳ چگونه است؟

نوع تولیداتی که از گز در بازار می توان دید و تهیه کرد مدل هایی از برش گز های لقمه ای با گز های آردی بوده است که البته گز سکه ای نمونه ی دیگری از مدل های برشی بوده اند ولی اساس کار تولیدات هر واحد تولید کننده ی گز تولیدات همین مدل های معروف از گز لقمه ای تا گز آردی می باشد. پس بنابر این دو قطب تولیدی گز در ایران چون گز اصفهان و بلداجی که لقب پایتخت گز ایران را نیز به خود اختصاص داده اند تهیه ی گز با برند های مختلفی بوده است و هر فردی براساس سلیقه با ذائقه های مختلف و تست هایی که از گز در بازار نموده است در پی تهیه ی و خرید برند خاصی بوده اند.

گز شیرخشتی

به عنوان می توان اشاره ای کرد به واحد تولیدی گز اثلی ۳۰۳ بلداجی یکی از واحد های تولید کننده ی گز با قدمتی چندین ساله در امر تولید گز و بهترین های تولید شده با عطر و طعم اصیل و سنتی از گز ایرانی را روانه ی بازار مصرف نموده است. تولیدات ارائه شده از شرکت تولیدی گز اثلی ۳۰۳ بلداجی همان گز های معروف از قدیم تا به امروز نوع گز لقمه ای با گز اردی بوده که در طرح های گوناگون از درصد های متفاوت مغز پسته بادام با طعم هایی از انگبین های گیاهی شیرخشتی، ترنجبنی و انگبینی می باشد. خب باید گفت که علاوه بر ارائه ی تولیدات مدل های متنوع از گز های کادویی عرضه ی تولیدات گز کیلویی را نیز دارا می باشد و برخی از تولیدات نوع گز فله ای را به صورت بسته بندی های پاکتی بنابر نوع نیاز بازار فروش ارائه داده است. از دیگر تولیدات گز کیلویی اثلی ۳۰۳ مربوط به تولیدات گز سوهانی لقمه ای می باشد که در وزن بسته بندی های پاکتی یک کیلویی و نیم کیلویی به فروش می رسد. از انواع گز کیلویی مغزدار این برند تولید کننده ی گز بلداجی می توان به این چند مورد اشاره کرد که عبارتنداز:

  • گز کیلویی پاکتی ۵%
  • گز کیلویی پاکتی ۱۰%
  • گز کیلویی مغزدار ۱۸%
  • گز کیلویی مغزدار ۲۸%
  • گز کیلویی مغزدار ۳۸%
  • گز کیلویی مغزدار ۴۲%

البته هستند شرکت های تولید کننده ی دیگری حال در قطب های تولیدی گز بلداجی یا اصفهان که تولیدات این چنینی از گز کیلویی مغزدار یا بی مغز را ارائه می دهند. چون هستند بخش های بسیاری از بازار فروش که اغلب در پی تهیه و خرید نوع فله ای از محصولات تولیدی انواع گز ها یا گز سوهانی ها هستند.

گز شیرخشتی

نمایندگی پخش و فروش گز بلداجی اثلی ۳۰۳

می توان به وجود نمایندگی های پخش و فروش در برخی از نقاط کشور اشاره کرد که توزیع تولیدات این برند از گز بلداجی را ارائه می دهند اما یکی از مرکز های پخش و فروش گز به طور انلاین در سراسر بازار کشور برای دسترسی سریع تر و آسان تر عمده خریداران گز در کشور این مجموعه می باشد که عرضه ی کلیه ی تولیدات از گز اثلی ۳۰۳ چون انواع گز کیلویی مغزدار و … را به همراه دارد.

گز شیرخشتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید