مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید فله ای سوهان عسلی کنجدی و پولکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع تولیدات سوهان بخش اصفهانتولیدات پولکی اصفهان به چه صورت است؟مرکز خرید انواع شیرینی جات تولید بخش اصفهان

صادرات گز سوهان

تولیدات شیرینی جات فله ای اصفهان که همراه با تولیدات انواع گز، گز سوهانی، سوهان عسلی، سوهان کنجدی و تولیدات اعلا درجه یک پولکی نبات بوده است در این بخش جهت خرید فله ای کلیه ی محصولات معرفی شده می توانید با ما همراه باشید.

لیست انواع تولیدات سوهان بخش اصفهان

اصفهان با اینکه شامل اثار تاریخی بسیاری بوده است در خود تولیدات انبوه و عمده ای از مواد غذایی را دارا بوده که یکی از تولیدات این بخش مربوط به بهترین و اصیل ترین نوع شیرینی ایرانی بوده و با اینکه به زمان های بسیار دروی تولیدات این شیرینی باز می گردد می توان گفت در دنیای امروزی بنابر متفاوت بودن در بین تمامی انواع شیرینی جات ها امروزه بسیار پرطرفدار گردیده است پس در صورت های مختلف از تولید با حفظ همان طعم و مزه ی همیشگی به بازار ارائه می گردند.

صادرات گز سوهان

این محصول که بنام گز معرفی شده در بازار با برند های مختلف تولید کننده قابل خریداری بوده اند البته با تنوع بالا از تولیدات همچون تولیدات گز کیلویی تا گز های بسته بندی کادویی تا پاکتی، تمامی این انواع گز موجود در بازار اصفهان برای خود دارای خصوصیت و ویژگی های تولیدی متفاوتی بوده اند که به بازار عرضه شده اند. بخش دیگر از تولیدات شیرینی اصفهان مربوط به تولیدات سوهان اصفهان می باشد این سوهان اصفهان به چند دسته تقسیم بندی می شود که اعم از:

  • سوهان گزی لقمه ای
  • سوهان عسلی لقمه ای
  • سوهان عسلی تخت
  • سوهان کنجدی عسلی
  • سوهان حبه ای/ تخت

این چند مورد از تولیدات سوهان اصفهان باز در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی شده بوده اند که برخی از این تولیدات سوهان در اغلب واحد های تولیدی گز ارائه می شود. البته خصوصیت و ویژگی های تولیدی هر یک از این سوهان اصفهان متفاوت از دیگری بوده اند. نوع سوهان عسلی کنجدی اصفهان که همانند پولکی ترد و شکننده بوده از نوع مغزیجاتی چون کنجد تهیه شده و در نوع تنوع کاری با ترکیب دیگر مغزیجات خوراکی نیز ارائه می شود مانند سوهان عسلی کنجدی تخم افتابگردان، سوهان عسلی کنجدی سیاه دانه، سوهان عسلی کنجدی خشخاش و … .

خرید گز لقمه

تولیدات پولکی اصفهان به چه صورت است؟

پولکی نبات اصفهان نیز بعد از تولیدات گز اصفهان مشهور ترین نوع شیرینی این بخش محسوب می شود و تولیدات ارائه شده از پولکی اصفهان را نوع شیرینی سکه ای اما بسیار ترد و شکننده که در نوع بسته بندی های ۵۰۰ الی ۷۰۰ گرمی با مجموعه ای از انواع طعم و مزه ی میوه ای تا اسانس های خوراکی را شامل می شود. که تولیدات نبات اصفهان نیز در چند مدل از تولیدات نبات چوبی، شاخه ای، نبات تخت و پرده نبات با طعم های زعفرانی و نبات گیاهی قابل خریداری بوده اند.

پولکی نبات طعم دار

مرکز خرید انواع شیرینی جات تولید بخش اصفهان

این بخش از مرکز خرید فروش اینترنتی سوغات اصفهان عرضه کننده ی کلیه ی تولیدات از شیرینی جات اصفهان چون گز، گز سوهانی، سوهان عسلی کنجدی و … بصورت عمده در سراسر بازار کشور بوده است که تمامی محصولات براساس نوع تولیدات با اینکه با قیمت های متفاوت ارائه می شود ولی با قیمت مناسب و عمده برای بازار های پخش و فروش سراسر کشور تهیه و ارسال می گردد.

پولکی نبات طعم دار

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید