مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سوهان گز ارزان قیمت به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه های تولیدی سوهان گز صادراتیمرکز خرید انواع سوهان گز برای بازار عراق
سوهان گز ارزان قیمت

سوهان گز ارزان قیمت

سوهان گز ارزان قیمت جهت صادرات به بازار عراق با درجه کیفیت بالا از تولیدات گز سوهان اصفهان و بلداجی را می توانید در این بخش خریداری نماید که همراه با مدل های بسته بندی متفاوت در نوع پاکتی با بسته بندی فله عرضه می شود.

نمونه های تولیدی سوهان گز صادراتی

بازار صادراتی از گز ایرانی را می توان از جمله تولیدات متنوع انواع و اقسام گوناگون گز ها دسته بندی کرد من جمله تولیدات گروه گزهای بی مغز تا مغزدار را می توان نام برد که نمونه های مغزدار از گز های صادراتی همان گزهای اصیل با مغز پسته و بادام و نوع گز مخلوط را تشکیل می دهد در طعم های مختلف از برندهای تولید کننده ی متعدد که هر یک طعم های خاصی را برای تولید اختصاص داده اند. البته بخشی دیگر از خصوصیت های تولیدی این انواع گز صادراتی مربوط به درصد مغزی که برای ان گز لحاظ می کنند مربوط می شود.

انواع سوهان گزی

و اما می پردازیم به نمونه تولیدات صورت گرفته و ارائه شده از نوع گزهای بی مغز که شامل گز لقمه ای بدون مغز با گز بی مغز سوهانی تقسیم می شود. موضوع این بخش از صادرات گز به عراق هم در ارتباط با محصول تولیدی چون سوهان گزی بوده و از جمله محصولات پرطرفدار و پرفروش در بین گروه تولیدات گز ها در بازار عراق و سایر کشورهای جهانی بوده است. این سوهان گزی که از ترکیب مایه ی گز با لایه ی رویی سوهان پوشیده شده است در طعم هایی چون هل با زعفرانی تهیه می گردد که همراه با تزیین پودر نارگیل، کنجد و یا پودر پسته و خلال پسته  می باشد اما در اغلب موارد می توان دید که اساس تولیدات همان تولیدات ساده ی گز سوهانی با تزیین پودر نارگیل می باشد. سوهان گزی ارائه شده در بازار اعم از بازار صادرات با پخش داخل هم بصورت فله ای و بسته بندی کادویی و پاکتی می باشد که باز بالاترین سطح خرید در درجه ی اول مربوط به نوع بسته بندی پاکتی بعد فله ای بوده که این بسته بندی پاکتی در تنوعی از وزن های مختلف بسته بندی می شود مانند:
  1. سوهان گزی پاکتی نیم کیلویی
  2. سوهان گزی پاکتی یک کیلویی
  3. سوهان گزی پاکتی خانواده سه کیلویی
  4. سوهان گزی پاکتی ۷۰۰ گرمی
  5. سوهان گزی پاکتی ۸۰۰ گرمی

انواع سوهان گزی

مرکز خرید انواع سوهان گز برای بازار عراق

برای خرید عمده انواع سوهان گزی اعم از تولیدات پاکتی و یا فله ای گز سوهانی با قیمت های مناسب می توانید با این مرکز در تماس بوده باشید تا براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده پیشنهادات گوناگونی از تولیدات گز را ارائه دهیم، که این گز سوهانی از تولیدات بخش استان قم به صورت حبه ای و در بسته بندی قوطی های فلزی با وزن های مختلف نیز بسته بندی می گردد.

سوهان گز ارزان قیمت

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید