مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات عمده گز اعلای اصفهان بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات اعلای گز اصفهان بلداجی چیست؟گز لقمه ایگز آردیگز برشی سکه ایصادرات گز اصفهان بلداجی کدام مدل گز است؟پخش عمده گز صادراتی اعلا درجه یک
صادرات عمده گز

صادرات عمده گز اعلای درجه یک و مرغوب با طعم های بی نظیر و خوشمزه را می توانید از بین تولیدات گزهای اصیل و شیرینی دانمارکی در مشهد اصل قطب تولیدی چون گز اصفهان بلداجی تهیه و خریداری نماید با قیمت های مناسب و ارزان.

صادرات عمده گز

[tooltip text=”سوغات اصفهان، گز اصفهان” gravity=”nw”]معروف ترین سوغات اصفهان بدون شک گز است. قدمت این سوغاتی به ۴۵۰ سال قبل بر می گردد و ریشه در زمان صفویان دارد.[/tooltip]

صادرات عمده گز

تولیدات اعلای گز اصفهان بلداجی چیست؟

خب حال که صحبت از گز ایرانی به میان می آید شما به یاد گز اصفهان بلداجی می افتید و زمانی که برای خرید این گز اصفهان بلداجی میروید با انواع گوناگونی از این گزها روبه رو می شوید که در ادامه به توضیح مختصری از این تولیدات انواع گز اعلای اصفهان بلداجی می پردازیم.

صادرات عمده گز

  1. گز لقمه ای

گز لقمه ای را می توان از رایج ترین مدل تولیدی گز در بین بازار تولیدی گز اصفهان بلداجی و شیرینی خامه ای شاهد بوده که از لحاظ نوع برشی که صورت گرفته از نوع تولیدات گزهای آردی کوچکتر بوده است. که در تنوع طعم و مزه ها با بصورت بدون مغز با مغزدار پسته ای، بادامی، مخلوط و نوع سفارشی تولید می گردد.

صادرات عمده گز

  1. گز آردی

گز آردی که با مخلوط و ترکیب آرد همراه می باشد برای افزایش ماندگاری و حفظ طعم اصیل گز بوده است. و این گز چون گزهای لقمه ای بصورت طعم دار و نوع مغزدار می باشد که به دو مدل گلریز با گلدرشت برش خورده است.

صادرات عمده گز

  1. گز برشی سکه ای

و اما مدل آخر از تولیدات گز که به گز سکه ای برشی معروف هستند کمتر در بازار فروش به چشم دیده می شوند. و همچون سایر انواع گزها بصورت مغزدار بوده اند. برشی که برای این گز لحاظ شده است بصورت سکه ای و در اصل کوجکتر از گزهای آردی بوده اند.

صادرات عمده گز

صادرات گز اصفهان بلداجی کدام مدل گز است؟

خب همانطور که می بینید در بخش قبل به معرفی تولیدات انواع گز اصفهان بلداجی پرداختیم و هدف این بخش از معرفی برای آشنایی خریداران گز صادراتی بوده تا بتوانند بهترین را انتخاب کنند. اما اینکه صادرات گز اصفهان بلداجی انتخابی از کدام مدل گزها بیشتر بوده است باید گفت تولیدات نوع گز لقمه ای یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بوده است.

صادرات عمده گز

اما باز این گزهای صادراتی لقمه ای اصفهان بلداجی به دسته های مختلفی از تولیدات تقسیم بندی می شوند که مناسب برای صادرات بوده اند اعم از:

  • گز لقمه صادراتی_ بدون مغز
  • گز لقمه صادراتی_ مغزدار پسته
  • گز لقمه صادراتی_ مغزدار بادام
  • گز لقمه صادراتی_ مغزدار مخلوط
  • گز لقمه صادراتی_ مغزدار کیلویی
  • گز لقمه صادراتی_ مغزدار کادویی

صادرات عمده گز

پخش عمده گز صادراتی اعلا درجه یک

پس به این ترتیب طبق معرفی های صورت گرفته شما می توانید در این مجموعه صادرات عمده از تولیدات گزهای اعلا و درجه یک بخش اصفهان بلداجی را با پیشنهاداتی از تولیدات گز براساس نوع تقاضای بازار هر کشور در این مرکز تهیه و خریداری نماید با قیمت مناسب و خرید مستقیم.

صادرات عمده گز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید