مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز گز بی مغز فله اصل بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات اصل گز پایتخت ایران بلداجیویژگی تولیدی گز بی مغز لقمه ایانواع گز فله ای بازار تولیدفروش عمده گز بی مغز فله به قیمت روز
گز فله

گز بی مغز فله اصل بازار فروش گز ایرانی همراه با قیمت های روز و مناسب بازار تولید ارائه می دهد. این گز فله اصل بلداجی همراه با برندهای تولید کننده ی متعدد و متنوع گز این قطب تولیدی پیشنهاد داده می شود برای پخش های عمده در سرتاسر بازار کشور و صادرات.

گز فله

تولیدات اصل گز پایتخت ایران بلداجی

بلداجی با اینکه یکی از شهرهای کوچک استان چهارمحال بختیاری بوده است ولی در خود واحد و کارخانجات تولیدی بسیاری جای داده است. هر یک از این واحد های تولیدی ارائه دهنده ی بهترین و سالم ترین نوع شیرینی ایرانی گز می باشد. گز بلداجی با به همراه داشتن برندهای تولید کننده ی بسیار نیاز بازار کشور به این شیرینی سنتی و اصیل را فراهم می کند.

گز فله

تولیدات اصل و اصیلی که از این گز در بازار بلداجی و کلوچه نوشین با بازار فروش ایران قابل تهیه و خریداری می باشد تنوع انواع و اقسام گزها براساس نوع تقاضا با ذائقه های مختلف افراد بوده است. انچه را که در ادامه به ان می پردازیم معرفی کوچکی از تولیدات صورت گرفته و موجود در بازار از گز اصل بلداجی می باشد که اعم از:

  1. گز اصل بی مغز
  2. گز اصل پسته بادام
  3. گز اصل لقمه آردی
  4. گز اصل برشی سکه
  5. گز اصل کیلویی
  6. گز اصل بسته بندی
  7. گز اصل سفارشی
  8. گز اصل انگبین های گیاهی

گز فله

ویژگی تولیدی گز بی مغز لقمه ای

خب پس یکی از معرفی های صورت گرفته از تولیدات نوع گز بی مغز بوده است و این گز بی مغز همانطور که نامگذاری شده فاقد هر گونه مغزیجاتی بوده است اما دیگر مواد اولیه ی طبیعی گز را دارا می باشد.

گز فله

برای معرفی و ارائه ی این خصوصیت و ویژگی های تولیدی گزهای بی مغز می توان به این چند مورد اشاره کرد گزی از نوع برش های گز لقمه ای، با نوع سلفون های متالایز شفاف ارائه شده است. در مدل های بسته بندی شده از وزن های ۱۰۰ گرمی تا ۲۵۰ گرمی را دارا هستند. و مدل های فله ای عرضه شده ی ان هم در کارتن های به وزن های ۵ کیلویی موجود می باشند.

گز فله

انواع گز فله ای بازار تولید

به غیر از گزهای فله ای بی مغز بازار تولید گز ایران می توان به وجود دیگر انواع گزهای فله ای و کلوچه عمده هم اشاره کرد که مربوط به تولیدات بخش گزهای فله ای مغزدار هستند. این گزهای مغزدار فله ای اعم از:

  • گز فله لقمه ای
  • گز فله آردی
  • گز فله سکه برشی

 گز فله

حال هر یک از این سه مدل خود به دنیای از تنوع تولیدات با طعم ها و درصد های بالا و پایین مغزها تقسیم بندی می شود. پس در ادامه ی بحث نیز این انواع گزهای فله ای بازار تولید را نیز معرفی میکنیم برای آشنایی جهت سفارش و خرید.

  • گز مغزدار پسته بادام_ ۵ درصد
  • گز مغزدار پسته بادام_ ۱۰ درصد
  • گز مغزدار پسته بادام_ ۲۰ درصد
  • گز مغزدار پسته بادام_ ۲۸ درصد
  • گز مغزدار پسته بادام_ ۱۸ درصد
  • گز مغزدار پسته بادام_ سفارشی

گز فله

فروش عمده گز بی مغز فله به قیمت روز

به این ترتیب فروش گز بی مغز و سایر انواع گزهای این مجموعه که بصورت عمده در سرتاسر بازار کشور توزیع می گردد همانطور که گفته شد فروشی با قیمت های روز بازار تولید همراه می باشد و شما عمده خریداران بازار گز در ایران و سرتاسر جهان می توانید این بهترین های بازار تولید گز از انواع گوناگون را در کمترین زمان با یک خرید مستقیم و بدون واسطه ای خریداری نماید.

گز فله

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید