مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز مغزدار بادام بسته بندی یک کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

گز مغزدار بادام با انواع طعم تولید شدهفروش عمده گز بسته بندی پاکتی کیلویی
گز بادام کیلویی

گز بادام کیلویی

گز بادام کیلویی که در بسته بندی های پاکتی به وزن های یک کیلویی و نیم کیلویی عرضه ی بازار مصرف شده است در این بخش از مرکز فروش با درصد های متفاوت و همچنین دسته های گوناگون از انواع طعم ها با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور توزیع می نماید.

گز مغزدار بادام با انواع طعم تولید شده

گز به گروه از تولیدات تقسیم بندی می شود و ان هم گروه تولیدی گز بی مغز و شکلات کادویی مغزدار با گروه تولیدی گز مغزدار و تا حدودی می توان به چند مدل از گروه گزهای بی مغز اشاره کرد اما تنوع را می توان در بین تولیدات گز مغزدار دید که البته نوع اصیل و سنتی گز مغزدار در مدل گز مغز پسته ای با گز مغزدار بادام می باشد که نوع گز مخلوط نیز یکی دیگر از گروه گزهای مغزدار بشمار می رود گرچه امروزه در نوع تولیدات صنعتی با تولیدات گز از سایر انواع مغزیجات را می بینیم اما بازار فروش هنوز هم در دور خرید نوع گز مغزدار سنتی و اصیل می باشد.

گز بادام کیلویی

خب هر یک از این انواع گز مغزدار پسته بادام متشکل از برش گزهای لقمه ای، آردی با سکه ای بوده است و موضوع این بخش هم در ارتباط با عرضه ی تولیدات نوع گز مغزدار بادام می باشد که در بسته بندی های پاکتی نوع کیلویی عرضه شده اند. اول می پردازیم به تنوع ارائه شده از تولیدات گز مغزدار بادام که از چند مدل تهیه و تولید شده اند که عبارتنداز:

  1. گز مغزدار بادام با طعم نارگیل
  2. گز مغزدار بادام با طعم ترنجبین
  3. گز مغزدار بادام با طعم زعفرانی
  4. گز مغزدار بادام مخصوص سفارشی
  5. گز مغزدار بادام کادویی
  6. گز مغزدار بادام کیلویی پاکتی
  7. گز مغزدار بادام ۱۰%، ۳۰%

پس به این ترتیب تنوع این انواع گز بادام که ار طعم ها با درصد های متفاوت تشکیل شده است در نوع بسته بندی کادویی حاوی وزن های مختلف بوده در جالی که در نوع بسته بندی کیلویی مدل پاکتی به دو مدل بسته بندی یک کیلویی و نیم کیلویی موجود هستند که شامل کارتن هایی به وزن پنج کیلوگرم بوده اند.

گز بادام کیلویی

فروش عمده گز بسته بندی پاکتی کیلویی

گز بسته بندی یک کیلویی و کلوچه فومن خانگی عرضه شده ی این بخش از مرکز فروش اینترنتی گز در کشور علاوه بر اینکه تولیدات نوع گز مغزدار پیشنهاد داده می شود بخشی از این تولیدات گز بسته بندی پاکتی نیز مربوط به تولیدات گز بسته بندی یک کیلویی گز سوهانی بوده، یک گروه و مدل از گزهای بی مغز پرطرفدار و پرفروش در بازار داخل با صادرات بوده است. به این ترتیب جهت تهیه و خرید گز بادام کیلویی اعم از فله تا نوع بسته بندی پاکتی می توانید با این بخش از مرکز فروش همراه با تنوع ارائه شده از تولیدات ان را خریداری نماید.

گز بادام کیلویی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید