مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز مخلوط فله/بسته بندی بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های تولیدی گز فله ای/بسته بندی بلداجینمونه های تولیدات از گز مخلوط چیست؟مرکز خرید عمده انواع گز فله/بسته بندی مخلوط بخش بلداجی

قیمت خرید گز بلداجی که بستگی به نوع تولیدات ارائه شده در بازار دارد متغیر بوده است و در این بخش از فروش تولیدات نوع گز لقمه ای مخلوط از مدل فله ای تا بسته بندی پیشنهاد این بخش از فروش برای بازار های کشور می باشد.

ویژگی های تولیدی گز فله ای/بسته بندی بلداجی

گز در ایران متعلق به قطب و پایتخت تولیدی ان یعنی اصفهان با بلداجی بوده است. می توان این دو بخش مرکزی را از قطب های اصلی تولید گز در کشور معرفی کرد که از گذشته تا به امروز واحد های تولیدی بسیاری را در خود مستقر کرده و در حال تهیه و تولید این شیرینی مخصوص ایرانیان می باشند که تا به امروز هم با حفظ همان طعم و مزه ی همیشگی سنتی روانه ی بازار مصرف نموده اند.

و اما ویژگی ها از تولیدات این شیرینی مخصوص که گز نام دارد می توان در درجه ی نخست گفت که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و مصرف ان برای هر گروه سنی مفید می باشد و این امر دلیل بر مصرف مواد اولیه ی طبیعی که در ان به کار می رود. و دیگر ویژگی ها و خصوصیت ها از تولیدات گز را می توان به نوع تولیدات ان اختصاص داد که شامل انواع مدل بسته بندی، نوع مغز مصرفی، درصد مغز، طعم گز که از انگبین های گیاهی تشیل می شود از جمله خصوصیت هایی هستند که در امر تولید به کار گرفته می شود.

و اما ویژگی های مربوط به تولیدات گز فله ای و بسته بندی بخش بلداجی، گز بلداجی در بازار های ایرانی معروف ترین گز از نظر کیفیت و طعم بوده که نوع تولیدات از گز فله ای ان شامل گز های لقمه ای با گز آردی بوده که می تواند در نوع بدون تا مغزدار دید که توسط واحد های تولیدی ارائه می شود. نوع گز بسته بندی که در وزن های متفاوت از ۲۵۰ گرمی تا ۵۰۰ گرمی بوده اند و فله ای ان هم در کارتن هایی به وزن های ۵ کیلوگرمی پر می شوند.

نمونه های تولیدات از گز مخلوط چیست؟

یکی از گروه های تولیدی گز مغزدار در هر واحد تولیدی مربوط به گز مخلوط بوده است و این نمونه تولیدات گز مخلوط بلداجی شامل گز لقمه ای مخلوط با گز مخلوط اردی بوده که از پایین ترین درصد مغز چون ۱۰% تا ۳۲% را در برگرفته است و نوع فله ای با بسته بندی کادویی را شامل می شود. پک های فله ای گز آردی مخلوط را می توان گفت که در دیس های ۳ کیلوگرمی همراه با ارد مخصوص به گز آردی غوطه ور و بسته بندی می شود.

مرکز خرید عمده انواع گز فله/بسته بندی مخلوط بخش بلداجی

بازار گز بلداجی نیز همچون بازار گز اصفهان در خود مجموعه فروشگاه های فروش متعدد از برند های مختلفت تولید کننده را دارا بوده است که تولیدات متنوع از گز را عرضه می نمایند و حال در این مرکز خرید اینترنتی نیز ارائه ی کلیه ی تولیدات انواع گز بلداجی من جمله تولیدات گز مخلوط فله ای و بسته بندی از نوع گز های لقمه ای و آردی را با قیمت های فروش مناسب می توانید تهیه و خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید