مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش گز ارزان فله ای پسته ۱۰%

آنچه در این مقاله می خوانید...

درصد های مختلف تولیدات گز فله ای پستهفروش گز فله ای پسته ای ارزان قیمت
گز سکه ای پسته

گز ارزان فله ای

گز ارزان فله ای که در تمامی انواع درصد های مختلف گز مغز پسته، بادام و مخلوط به بازار عرضه شده اند در این بخش با قیمت فروش مناسب در نوع تولیدات گز پسته ای فله ای ۱۰%، ۱۸%، ۲۸% و … در سراسر بازار کشور به فروش می رسد.

درصد های مختلف تولیدات گز فله ای پسته

نوعی که از گز این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی در بازار توزیع، پخش و به فروش می رسد مدل های تولیدی از گز فله ای و گز کادویی با وزن های مختلف را تشکیل داده است و شامل مجموعه تولیدات گز فله ای مغزدار و بی مغز نیز می گردد که در گروه تولیدات گز فله ای بی مغز می توان به گز لقمه ای بدون مغز با گز لقمه ای سوهانی اشاره کرد که جزء تولیدات این گروه از گزهای ارزان قیمت بوده اند. و اما تولیدات مربوط به گز فله ای مغزدار که شامل گروه تولیدات گز لقمه ای با گز آردی و سکه ای نیز می گردد اما در مدل های متفاوت از گز مغزدار پسته ای، بادامی و مخلوط و در نوع سفارشات مخصوص مدل گزهای چهار مغز، فندوقی با گردویی را نیز شامل می گردد.

گز صادراتی لقمه ای

و اما می پردازیم به موضوع اصلی این بخش که در ارتباط با تولیدات نوع گز فله ای پسته ای بوده و از نمونه های تولید شده و در بازار عرضه گشته ی این گز پسته ای فله ای می توان به طعم های گوناگون از تولیدات با درصد های بالا و پایین از مغز پسته ها را نام برد که البته شامل برندهای تولید کننده ی متعددی نیز می گردد من جمله تولیدات گز اصفهان با گز بلداجی که این دو قطب تولیدی هر یک تولیداتی با درجه های کیفی متفاوتی محصولات را به بازار عرضه نموده اند. دسته بندی این تولیدات ارزان قیمت از گز پسته ای را می توان اینطور لیست و معرفی کرد که اعم از:

  • گز پسته ای فله ۱۰%
  • گز پسته ای فله ۱۸%
  • گز پسته ای فله ۲۸%
  • گز پسته ای فله ۳۲%
  • گز پسته ای فله ۴۲%

و دسته بندی طعم گزهای تولیدی اعم از انگبین های گیاهی با طعم اسانس های خوراکی چون گز میوه ای را شامل می گردند. بنابر وجود این انواع درصد های متفاوت از مغز پسته و با توجه به وجود بازارهای پخش و فروش مختلف در سراسر کشور هر یک از عمده خریداران خواهان نوعی از تولیدات ارائه ی شده ی گز پسته ای فله در بازار فروش خود هستند.

گز لقمه

فروش گز فله ای پسته ای ارزان قیمت

پس در این مرکز خرید می توانید این گز ارزان فله ای را در درجه ی اول از نوع تولیدات گز ارزان فله ای بدون مغز خریداری نماید و در کنار ان جهت تهیه و خرید گز ارزان فله ای پسته ای نوع تولیدات گز پسته ای ۱۰% کمترین نرخ قیمت فروش را دارا بوده که البته باز بنابر نوع تولیدات از درصد واقعی مغزها در تولید کمی با اختلاف قیمت خرید فروش در بازار توزیع می گردد.

گز ایرانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید