مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش گز دالمن ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات گز ایرانی دالمن اصفهانمعرفی انواع گز تولید شرکت دالمنسایر محصولات تولیدی شرکت دالمن چیست؟نمایندگی فروش گز ایرانی دالمن با قیمت مناسب
قیمت گز دالمن

قیمت گز دالمن در بازار فروش گز ایرانی با نرخ قیمت های درب کارخانه ای ارائه می گردد در اصل یک خرید مستقیم و بدون واسطه ای بصورت عمده برای پخش در بازار داخلی با صادرات از بهترین درجه ی کیفی در تولید با طعم خوشمزه روانه ی بازار مصرف می شود.

قیمت گز دالمن

[toggle title=”شرکت شیرین زرمان ایرانیان” state=”open”]شرکت شیرین زرمان ایرانیان تولید و صادر کننده انواع محصولات غذایی در ایران است. یکی از مهم ترین محصولات تولیدی این شرکت گز است. این شرکت افتخار دارد که بزرگترین و مجهزترین کارخانه گز جهان را ایجاد نموده است با برند ثبت شده ی دالمن قدم به بازارهای ایرانی و جهانی گذاشته است. [/toggle]

قیمت گز دالمن

تولیدات گز ایرانی دالمن اصفهان

همانطور که گفته شد این شرکت تولید کننده ی گز اصفهان با تولیدات گز در نوع صنعتی یکی از برندهای تولیدی گز قطب اصفهان با درجه های کیفی بالا در تولیدات همراه است. تولیدات ارائه شده از گزهای این برند گزهای همچون نوع لقمه ای آردی هستند که تنوع را می توان در درصد های تولیدی با مدل های گوناگون از بسته بندی ها دید که طعم های اصیل و خوشمزه از انگبین های گیاهی با ترنجبین را دارا هستند.

قیمت گز دالمن

معرفی انواع گز تولید شرکت دالمن

برای معرفی بیشتر از محصولات تولیدی گز دالمن در این بخش به صورت واضح تری ارائه داده می شود. این گز های لقمه ای دالمن که در مغزهای پسته ای بادام و نوع مخلوط هستند هر یک را بصورت مجزا در چندین و چند طرح و مدل از بسته بندی ها می توان دبد که عبارتنداز:

  1. گز لقمه ای پسته_ آبرنگی
  2. گز لقمه ای پسته_ فانتزی
  3. گز لقمه ای پسته_ کلاسیک
  4. گز لقمه ای بادام_ کلاسیک
  5. گز لقمه ای مخلوط_ کلاسیک

قیمت گز دالمن

و اما مجموعه تولیدات نوع گزهای آردی این برند تولیدی که در نوع برش های گز آردی گلریز بوده اند در چند درصد مغز خاص و مخصوص تهیه می شوند اعم از:

  1. گز آردی گلریز_ پسته ۲۸%
  2. گز آردی گلریز_ بادام ۲۸%
  3. گز آردی گلریز_ پسته ۳۸%

قیمت گز دالمن

سایر محصولات تولیدی شرکت دالمن چیست؟

این شرکت تولید کننده ی گز علاوه بر اینکه تولیدات نوع گزهای لقمه ای آردی را دار بوده می توان شاهد تولیداتی از نوعی شیرینی جات ها بوده است که همچون گز دارای ارزش غذایی بالای بوده است به دلیل وجود مغزیجات می باشد که در تهیه این محصول به کار رفته است. انچه از این شیرینی جات های شرکت دالمن در بازار ارائه شده است به شرح زیر هستند.

  • معجون زعفرانی مغزیجات
  • معجون شکلاتی مغزیجات
  • شالون شکلاتی بادام زمینی قهوه
  • شالون زعفرانی پسته بادام

قیمت گز دالمن قیمت گز دالمن قیمت گز دالمن قیمت گز دالمن

نمایندگی فروش گز ایرانی دالمن با قیمت مناسب

این شرکت تولید کننده ی گز اصفهان با وجود واحد های فروش و پخش در نقاط مختلف کشور یکی از دسترسی های سریع  و اسان برای خرید های مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه می توانید از طریق این مرکز و مجموعه وب سایت بازار گز سفارشات خود را به ثبت رسانید و کلیه ی محصولات این شرکت تولیدی اعم از گزهای درجه یک و مرغوب با نوع معجون و شالون های طعم دار ان را تهیه نماید.

قیمت گز دالمن

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید