مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سوهان گزی درجه یک صادراتی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه های صادراتی گز سوهانی درجه یکمرکز خرید عمده گز سوهان فله پاکتی
سوهان گزی صادراتی

سوهان گزی صادراتی

سوهان گزی صادراتی که در نوع تولیدات سوهان گز پاکتی و فله ای سفارش داده می شود برای تهیه و خرید عمده ی این انواع سوهان گزی اعلا و درجه یک تولیدات بخش اصفهان بلداجی را می توانید در این مرکز خرید تهیه و خریداری نماید.

نمونه های صادراتی گز سوهانی درجه یک

گز از جمله شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی بوده است که جزء محصولات صادراتی کشور شناخته شده است. محصولی بسیار پرطرفدار و پرفروش در سراسر کشورهای جهانی به این ترتیب که هر ساله بخش عمده ای از تولیدات انواع و اقسام گز و کلمپه در تهران اعم از مدل گز لقمه ای روانه ی بازارهای کشورهای مختلف جهان می گردد. و انتخاب های صورت گرفته از این گز لقمه ای صادراتی در جهت نوع تقاضای بازار مصرف هر منطقه ای از کشورهای جهان همراه با پیشنهاداتی بوده که انتخاب و خریداری می گردد، من جمله تولیدات گز مغزدار تا گروه تولیدات مدل گز بی مغز، تمامی انها از خواص بی نظیری همراه بوده، در اصل گز یکی از شیرینی های پرخاصیت با ارزش غذایی بالایی بوده و جایگاه ویژه ای در بین تمامی انواع شیرینی جات ها دارا بوده.

سوهان گزی صادراتی

این محصول که دارای قدمتی چندین ساله بوده است تا به امروز دستخوش تغییراتی نگردیده و با همان طعم و مزه ی سنتی و اصیل تولید شده است. خب یکی از محصولات تولیدی در نوع گز لقمه ای که جزء گروه تولیدات گزهای لقمه ای بدون مغز بوده گز سوهانی نام دارد. ترکیبی از سوهان با مایه ی گز بدون مغز بوده که در تزیین های متفاوتی از سمت تولید کننده چون کنجدی، نارگیلی تهیه و تولید می گردد و طعم های لحاظ از طعم زعفران با هل تهیه می شود. خب پس این محصول نیز در بازارهای صادراتی بسیار پرطرفدار بوده و از نمونه های گز سوهانی صادراتی درجه یک و اعلا می توان به همان گز سوهانی های لقمه ای با تنوعی از بسته بندی ها و برندهای تولید کننده ی متعددی اشاره کرد که از واحد های تولیدی گز سوهانی قطب اصفهان بلداجی عرضه شده اند اعم از:
  1. گز سوهانی صادراتی مرداویج
  2. گز سوهانی صادراتی قربانی عباس
  3. گز سوهانی صادراتی قربانی حسین
  4. گز سوهانی صادراتی کرمانی
  5. گز سوهانی صادراتی معراج
  6. گز سوهانی صادراتی اثلی
  7. گز سوهانی صادراتی پاکتی
  8. گز سوهانی صادراتی کادویی
  9. گز سوهانی صادراتی فله ای

سوهان گزی صادراتی

مرکز خرید عمده گز سوهان فله پاکتی

پس به این ترتیب برای تهیه و سفارشات خرید عمده از گز سوهانی درجه یک و کلوچه خوانساری اعلا جهت صادرات به کشورهای مختلف جهانی می توانید در این مرکز خرید فروش همراه با تنوعی از محصولات معرفی شده بهره مند گردید و خریداری نماید و همانطور که گفته شد بنابر درجه ی کیفی در تولید و حتی نوع و مدل بسته بندی تاثیر گذار بر قیمت فروش بوده اند و در این بخش با قیمت های فروش عمده و مناسب در این مرکز با مدل های بسته بندی پاکتی تا فله ای عرضه می شود.

گز لقمه

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید