مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز زعفرانی پسته بادام ۲۸%

آنچه در این مقاله می خوانید...

گز پسته بادام 28% بازار پخشخرید گز انواع گز زعفرانی با قیمت مناسب
گز زعفرانی 28%

گز زعفرانی 28%

گز زعفرانی ۲۸% که از نوع مغزدار پسته ای با مغز بادام تهیه و تولید می شود براساس نوع مغز مصرفی با درصد های ارائه شده همراه با نرخ قیمت های متفاوتی هستند که بصورت فله ای و بسته بندی کادویی در این بخش عرضه و به فروش می رسد، عمده در سراسر بازار کشور.

گز پسته بادام ۲۸% بازار پخش

بازار پخش از گز را می توان بازاری همراه با پخش انواع و اقسام گوناگون از گزها دید و معرفی کرد، که جزء گروه تولیدات گزهای مغزدار و یا بی مغز بوده اند. هر دو گروه از تولیدات گز مغزدار و بی مغز دارای بازار فروش فوق العاده ای هستند و نمونه های گز مغزدار از بالاترین تنوع برخودار می باشند و گز مغز پسته بادام از جمله ی تولیدات صورت گرفته بشمار می رود البته وجود این گزهای مغز پسته بادام نیز برای همراه با درصد های بالا و پایینی تهیه و تولید می گردند که برگرفته از طعم های مختلفی نیز بوده اند.

گز زعفرانی 28%

گز خوشمزه ترین و مقوی ترین نوع شیرینی بوده که بصورت طبیعی بدون مواد نگهدارنده تهیه و تولید می شود، بخشی از تنوع در تولیدات گز مربوط به درصد های بالا و پایین مغزهای ارائه شده می باشد که درصد های متفاوتی را هر واحد تولید کننده عرضه ی بازار مصرف می کنند که البته در اکثریت بخش های تولیدی این گز دارای درصد های روتین از تولیدات همراه بوده اند و نمونه های رایج از این انواع درصد های گز مغزدار در بازار عبارتنداز:

  1. گز پسته بادام ۴۲%
  2. گز پسته بادام ۳۸%
  3. گز پسته بادام ۳۲%
  4. گز پسته بادام ۳۰%
  5. گز پسته بادام ۲۸%
  6. گز پسته بادام ۲۰%
  7. گز پسته بادام ۱۸%
  8. گز پسته بادام ۱۰%

یکی از مدل های پرفروش انتخابی این بخش از گزهای مغزدار پسته بادام مربوط به گز پسته بادام ۲۸% بوده است که همراه با انواع طعم ها می توان در مدل تولیدات گزهای فله ای با بسته بندی کادویی تهیه کرد مانند گز زعفرانی ۲۸% که از نوع تولیدات گز زعفرانی پسته ای و گز زعفرانی مغز بادام تهیه شده است.

گز زعفرانی 28%

خرید گز انواع گز زعفرانی با قیمت مناسب

قیمت های مناسب از انواع گز در بازار را می توان از بین تولیدات انواع گزها تهیه کرد و خریداری نمود. که این بخش از مرکز خرید گز مربوط به تولیدات گز زعفرانی با مغز پسته بادام ۲۸% بوده است و هم در نوع فله ای و کادویی قابل عرضه می باشد که البته این گز ۲۸% در نوع سایر انواع طعم های معروف چون گز انگبینی تا گزهای شیرخشتی و ترنجبینی هم تهیه و تولید گردیده است همراه با کمی اختلاف در نرخ قیمت های فروش براساس درجه ی کیفی در تولید.

گز زعفرانی 28%

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید