مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش گز آردی گلریز پسته ۳۸%

آنچه در این مقاله می خوانید...

پرفروش ترین نوع گز آردی در بازارفروش گز گلریز پسته با قیمت مناسب
گز پسته 38%

گز پسته 38%

گز پسته ۳۸% که در نوع تولیدات گز آردی با گز لقمه ای روانه ی بازار مصرف شده است در این بخش از مرکز فروش تولیدات گز اصفهان بلداجی پیشنهادات بازار پخش و فروش داخلی با صادرات به کشورهای جهانی با قیمت های مناسب بوده است.

پرفروش ترین نوع گز آردی در بازار

در بازار خرید فروش، تنقلات شیرین متنوعی را می بینیم که وجود هر یک از انها متعلق به بخش های تولیدی از مراکز استانی کشور بوده است و انچه از این تنقلات شیرین در این مرکز عرضه گردیده مربوط به نوع شیرینی سنتی و اصیل ایرانی من جمله گز بوده که از دسته سوغاتی های بخش اصفهان بلداجی بشمار می رود. و این گز با قدمت چندین ساله ای که دارا بوده به همان شکل و مدل قدیمی تهیه و تولید می گردد اعم از گز لقمه ای، گز آردی با گز سکه ای که تمامی این سه مدل گز هر یک به بخش های مختلفی از تولیدات تقسیم بندی می شود و تنوع بالا در تولیدات مربوط به تولیدات گز لقمه ای می باشد که موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات گز آردی بوده.

گز پسته 38%

انچه از تولیدات گز آردی در بازار عرضه شده است به این صورت می توان وصف کرد که از نوع گز آردی فله ای با گز آردی کادویی بسته بندی شده بنابر درصد مغزهای مختلف از نوع مغز پسته ای، بادامی با مخلوط که ترکیبی از طعم مختلف انگبین های گیاهی. و از دیگر خصوصیت هایی که در این گز آردی می توان دید و معرفی کرد مربوط به نوع و مدل برش گز آردی بوده که به دو بخش گز آردی گلریز با گز آردی گلدرشت تقسیم بندی می شود و باز پرفروش ترین این گز آردی مربوط به گز آردی گلریز بوده و اینکه در اشکال هندسی این گز اردی برش داده می شود مانند:

  1. گز آردی گلریز دایره_ مربع
  2. گز آردی گلدرشت دایره_ مربع

بنابر بازار فروش مختلف در نقاط مختلف کشور هر یک متقاضی خرید مدل هایی از گز آردی فله ای با گز آردی کادویی بوده است. این گز آردی فله ای را اغلب در برش های گلریز مربعی شکل می توان دید و نوع درصد مغزهای این گز آردی عبارتنداز:

  • گز آردی مغزدار پسته بادام ۴۲%
  • گز آردی مغزدار پسته بادام ۳۸%
  • گز آردی مغزدار پسته بادام ۳۲%
  • گز آردی مغزدار پسته بادام ۳۰%
  • گز آردی مغزدار پسته بادام ۲۸%
  • گز آردی مغزدار پسته بادام ۲۰%
  • گز آردی مغزدار پسته بادام ۱۰%

گز پسته 38%

فروش گز گلریز پسته با قیمت مناسب

پس به این ترتیب می توانید در این مرکز پخش و فروش این انواع گز آردی من جمله گز پسته ۳۸% آردی گلریز و سایر اقسام معرفی شده از تولیدات گز آردی را بصورت فله ای و بسته بندی کادویی با قیمت های مناسب تهیه نماید که نوع گز آردی بسته بندی کادویی از وزن های مختلف نیز تشکیل شده اند بنابراین براساس وزن و درصد مغز این تفاوت در نرخ قیمت فروش گز را می توان احساس کرد.

گز پسته 38%

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید