مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز عسلی ترنجبینی لقمه پسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع طعم گز انگبین دار بازار فروشفروش بهترین گز با طعم عسل و ترنجبین عمده
گز شیرخشتی

گز سکه ای پسته

گز لقمه پسته که از محبوب ترین نوع گز های تولیدی در بین تولید کنندگان بوده است به همراه افزودن انواع طعم انگبین های گیاهی تا صنعتی چون عسلی ترنجبینی بصورت فله ای و بسته بندی کادویی عمده همراه با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور و صادرات عرضه می گردد.

انواع طعم گز انگبین دار بازار فروش

همانطور که گفته شد گز این شیرینی اصیل و سنتی ایرانی که بصورت تولیدات گز لقمه ای و گز آردی به بازار ارائه می شود، برای اینکه یک طعم و مزه ی خوشمزه تری به این محصول ببخشد ان را در انواع طعم انگبین های گیاهی تهیه و تولید می نمایند که البته افزودن این طعم انگبین های گیاهی از گذشته تا به امروز در تولیدات گز نقش مهمی داشته اند و وجود رویش این گیاه در استان چهارمحال بختیاری با اصفهان منجر به مستقر شد کارخانه جات با کارگاه های تولیدی گز در این دو منطقه شده و باعث دریافت لقب پایتخت گز ایران شده است. و گز اصفهان با گز بلداجی معروف ترین تولید کنندگان گز در ایران بوده اند به نوعی که در بازارهای جهانی امروزی بسیار پرطرفدار گردیده است و براساس درخواست های روز افزون جهت خرید گز باعث افزایش رشد تولیدات در هر دو قطب تولیدی گردیده است.

گز سکه ای پسته

و اما طعم های ارائه شده از گز در تولیدات طعم انگبین های گیاهی معروفی چون گز انگبینی، ترنجبینی، شیرخشتی، زعفرانی با عسل بوده است که در ترکیب تولیدات گز ان را بکار می برند. تمامی این انواع طعم انگبین های گیاهی با مغز پسته، بادام و در صورت سفارشات مخصوص با مغز گردو و یا فندوق هم تولید می شود. و تولیدات ارائه شده هم علاوه بر نوع عرضه ی گز بسته بندی کادویی بصورت تولید گز فله ای هم به فروش می رسد. درصد های متفاوت از تولیدات گز عسلی ترنجبینی اعم از:

  • گز عسلی ترنجبینی ۱۸% پسته
  • گز عسلی ترنجبینی ۲۸% پسته
  • گز عسلی ترنجبینی ۳۸% پسته
  • گز عسلی ترنجبینی ۳۵% پسته

گز شیرخشتی

فروش بهترین گز با طعم عسل و ترنجبین عمده

این طعم تولیدی از گز عسلی ترنجبینی که با مغز پسته تهیه و تولید گردیده است همراه با درصد مغزهای پسته ای ارائه شده همراه بوده که در دو مدل تولیدات گز کادویی با مدل گز بسته بندی پاکتی فله ای به فروش می رسد، و فروش صورت گرفته از مدل های گز عسلی ترنجبینی براساس نوع درصد مغز با مدل بسته بندی پاکتی دارای نرخ قیمت های خرید فروش متغییری هستند که در این مرکز بخش با قیمت مناسب عمده درب کارخانه ای به فروش می رسد.

گز شیرخشتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید