مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سوهان عسلی و سوهان گزی آنتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه تولیدات سوهان گزی و عسلی بخش اصفهانتولیدات سوهان گزی و سوهان عسلی آنتیک به چه صورت است؟فروش انواع گز+سوهان گزی+سوهان عسلی آنتیک عمده

صادرات گز سوهان

سوهان گزی و سوهان عسلی از مجموعه شیرینی جات تولیدی واحد های متفاوتی از تولید کنندگان گز در اصفهان محسوب می گردد و فروش این بخش از سوهان گزی و عسلی مرتبط با تولیدات گز بخش آنتیک با قیمت مناسب و عمده در بازار کشور می باشد.

نمونه تولیدات سوهان گزی و عسلی بخش اصفهان

نمونه تولیدات از شیرینی جات بخش اصفهان می توان به موارد متنوع و گوناگونی اشاره کرد که یکی از مشهور ترین تولیدات ان شیرینی اصیل گز بوده است و با قدمت چندین ساله ی خود در امر تولیدات این محصول تا به امروز در تمامی بازار های ایراتی تا بازار های جهانی توانسته است سهم بازار فروش بالایی را در بین انواع و اقسام گوناگون شیرینی جات ها به خود اختصاص دهد و این تولیدات شیرینی جات گز در اصفهان همراه با برند های متنوع تولید کننده از اقسام گوناگون گز های مغزدار تا بدون مغز را تشکیل داده است.

پولکی نبات

علاوه بر تولیدات این شیرینی گز در اصفهان می توان به دیگر تولیدات از نوع شیرینی جات این بخش اشاره کرد که مربوط به گروه تولیدی انواع پولکی نبات های اعلا و درجه یک همچون گز این منطقه بشمار می رود و در کنار ان باز نوع دیگر شیرینی اصفهان مشهور به تولیدات سوهان گزی لقمه ای با سوهان عسلی های اعلا که از نوع سوهان عسلی لقمه ای با سوهان عسلی تخت تشکیل شده اند، البته نوع بسته بندی در نظر گرفته شده برای سوهان عسلی ها بنابر اینکه محصولی بسیار ترد و شکننده همچون پولکی بوده اند در نوع بسته بندی های کادویی به فروش می رسند.

گز صادراتی لقمه ای

پس نمونه های تولیدی از سوهان گزی اصفهان با سوهان عسلی بخش اصفهان شامل مواردی بودند که در بخش قبل معرفی کردیم و این تولیدات از دو محصول سوهان گزی با سوهان عسلی را در بین برخی از واحد های تولید کننده ی گز در منطقه ی اصفهان می توان نام برد و معرفی کرد من جمله تولید کنندگان گز کرمانی اصفهان، گز معراج با برند تولیدی گز آنتیک اصفهان، از جلمه برند های برتر، معروف و مشهور و تولید کنندگان قدیمی گز این منطقه محسوب می شوند که به خوبی در تمامی بازار های ایرانی با جهانی شناخته شده اند.

گز لقمه ای

تولیدات سوهان گزی و سوهان عسلی آنتیک به چه صورت است؟

خب طبق معرفی که در بخش قبل از برند های تولید کننده ی گز در اصفهان اشاره کردیم، برند گز آنتیک یکی از برند های تولیدی کننده ی این قطب و پایتخت گز ایران بوده و در خود مجموعه های انبوه و عمده از انواع و اقسام گوناگون گز ها را تهیه و تولید می نمایند من جمله تولیدات عمده انواع گز لقمه ای، آردی با گز سکه ای در طرح های متنوع از بسته بندی ها که در کنار این تولیدات دیگر شیرینی جات اصفهان چون پولکی نبات ها با سوهان عسلی و سوهان گزی در این بخش تولیدی نیز عرضه می گردد.

انچه از تولیدات سوهان گزی با سوهان عسلی آنتیک می توان نام برد و معرفی کرد همان ویژگی های تولیدی از این محصول بوده که در بخش قبل اشاره ای کوتاه به ان کردیم که این خصوصیت در نوع تولیدات سوهان عسلی انتیک نیز لحاظ می شود. سوهان گزی آنتیک بصورت برش های لقمه ای ولی چیده شده در ظروف پلاستیکی کریستالی.

فروش انواع گز+سوهان گزی+سوهان عسلی آنتیک عمده

فروش عمده انواع سوهان گزی با سوهان عسلی آنتیک و دیگر محصولات تولیدی این بخش در این مرکز در تمامی بازار های ایرانی به فروش می رسد که برای خرید انواع تولیدات برند آنتیک می توانید با ما همراه باشید. البته این مرکز فروش عمده ی تولیدات از انواع گز اصفهان برای تمامی بازار های جهانی نیز ارائه می دهد پس برای سفارشات خرید بازار های صادراتی نیز می توانید با معرفی نوع بازار فروش خود از تولیدات این انواع گز، سوهان گزی، سوهان عسلی و … در این بخش با قیمت مناسب بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید