مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارسال عمده انواع گز پولکی پسته ای اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع تولیدات پولکی بخش اصفهانعمده تولیدات گز پسته ای اصفهان چیست؟تولید/ارسال عمده گز پولکی پسته ای اصفهان به سراسر کشور
خرید گز لقمه

خرید گز لقمه

انواع گز پولکی اصفهان که برگرفته از تولیدات متنوع این محصولات بوده است در این بخش علاوه بر تولیدات انبوه، جهت سفارشات خرید عمده می توانید با ما در ارتباط بوده و با ثبت سفارشات خود به تمام نقاط کشور ارسال می گردد.

لیست انواع تولیدات پولکی بخش اصفهان

یکی از تولیدات بخش دیار نصف جهان اصفهان که در سراسر بازار ایران و بازار های جهانی به خوبی شناخته شده و مشهور بوده است مربوط به گروه تولیدات شیرینی  گز بوده است و این گز اصفهان از زمان های بسیار دور تا به امروز در حال تهیه و تولید و عرضه بازار های مختلف جهان می باشد. اما علاوه بر این تولیدات شیرینی گز دارای دیگر تولیدات از گروه شیرینی جات سنتی نیز بوده که می توان گفت همانند گز مخصوص تولیدات این بخش محسوب می شود و با نام پولکی نبات، شیرینی برشتوک با شیرینی کرکی و نخودچی معروف می باشد.

پولکی نبات

و اما موضوع این بخش که در ارتباط با تولیدات نوع پولکی اصفهان بوده است، پولکی اصفهان هم در واحد های تولیدی گز عرضه می شود و هم در واحد های تولیدی مجزا تهیه می گردد همراه با تولیدات انواع پولکی، انواع نبات، سوهان کنجدی و … . تولیدات از پولکی اصفهان محصولی بسیار ترد و شکننده می باشد که برش های سکه ای شکل را دارا بوده و علاوه بر طعم دار بودن از طعم های مختلف اسانس های خوراکی در نوع مغزدار هم این محصول تهیه می شود.

پولکی نبات

تولیدات پولکی های طعم دار را می توان طعم های مختلف میوه ای تا طعم هایی چون زنجبیلی، دارچینی، گل محمدی، زرشک، لیموعمانی و … نام برد و مدل های مغزدار تولید شده هم در نوع پولکی پسته ای، پولکی کنجدی، پولکی خشخاش، پولکی سیاه دانه و … نام برد. براساس ساختار تولیدی این پولکی اصفهان که بسیار ترد و شکننده بوده است عمده عرضه ی صورت گرفته از این محصول در نوع بسته بندی شده به وزن های ۲۵۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی الی ۶۰۰ گرمی تهیه می شود.

پولکی نبات طعم دار

عمده تولیدات گز پسته ای اصفهان چیست؟

و اما تولیدات مربوط به گز اصفهان که برپایه ی تولیدات گز های مغزدار با گز بی مغز می باشد، می پردازیم به موضوع این بخش که در ارتباط با تولیدات نوع گز پسته ای اصفهان می باشد. این عمده تولیدات از انواع گز پسته ای اصفهان متشکل از تولیدات گز لقمه ای و گز اردی پسته ای بوده که همراه با درصد های متفاوت چون گز ۱۰% الی ۴۲ درصد را شامل می شود که در ترکیب طعم های سنتی از انگبین های گیاهی چون شیرخشتی، ترنجبینی، بیدمشکی، عسلی، زعفرانی و … تولید شده اند. علاوه بر این تولیدات گز پسته ای اصفهان را می توان در نوع بسته بندی کادویی با نوع فله ای/کیلویی نیز تهیه کرد.

گز پولکی اصفهان

تولید/ارسال عمده گز پولکی پسته ای اصفهان به سراسر کشور

پس به این ترتیب برای تهیه ی نوع شیرینی پسته ای از گز و پولکی اصفهان بصورت عمده می توانید با این بخش و واحد فروش و تولید، به طور مستقیم از بخش تولیدی با قیمت های مناسب تهیه و خریداری نماید که به سراسر بازار کشور ارسال می گردد. کلیه ی محصولات از گز اصفهان در نوع تولیدات فله ای تا بسته بندی شده ارائه می گردد که فروش تولیدات از نوع نبات اصفهان نیز در این مرکز از تولیدات نبات چوبی، شاخه ای و تخت ارائه می گردد.

گز پولکی اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید