مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز آردی مخلوط ۲۸% فله کرمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات نوع گز فله ای کرمانی چه نوع گزی می باشد؟ویژگی های تولیدی گز آردی فله ای کرمانیفروش عمده گز فله ای اردی/لقمه ای کرمانی 28%

فروش گز فله ای کرمانی که متشکل از تولیدات گز کیلویی لقمه ای و اردی بوده است در این فروش همراه هستیم با تولیدات نوع گز آردی مخلوط ۲۸% فله ای با کیفیت اعلا و قیمت مناسب برای تمامی بخش های مختلف از بازار کشور.

تولیدات نوع گز فله ای کرمانی چه نوع گزی می باشد؟

یکی از برند های برتر و معروف و مشهور بخش تولیدی گز در اصفهان را می توان با برند گز کرمانی نام برد و معرفی کرد، این گز کرمانی دارای قدمتی چندین و چند ساله در امر تولیدات گز بوده است و همانطور که گفته شد در این دوره از بازار بسیار پرطرفدار و پرفروش در بخش های متعددی از بازار کشور می باشد. و اما تولیدات ارائه شده ی گز در این واحد تولیدی برگرفته از نوع تولیدات سنتی گز لقمه ای با گز آردی بوده است که همانند هر واحد تولیدی در انواع تولیدات این محصول ارائه می گردد.

پس تنوع از تولیدات گز کرمانی را می توان برگرفته از تولیدات گز پسته ای، گز مخلوط و گز بادام نام برد که همراه با طعم های اصیل و سنتی از انگبین های گیاهی بوده اند، علاوه بر این در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی کادویی نیز هستند. خب و اما تولیدات مربوط به گز فله ای کرمانی که شامل گز فله ای لقمه ای با گز فله ای آردی بوده است.

انچه از تولیدات گز فله ای لقمه ای و آردی کرمانی می توان نام برد که در بازار توزیع گردیده اند، همان گز های تولید شده از درصد های مختلف بوده اند، به این ترتیب که در وزن های ۵ کیلوگرمی پر شده اند و نوع تولیدات گز آردی فله ای کرمانی بصورت تک نفره سلفون پیچ شده اند که می توان گفت با استقبال خوبی از بازار فروش همراه بوده است.

ویژگی های تولیدی گز آردی فله ای کرمانی

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات نوع گز آردی فله ای کرمانی می باشد و اینکه ویژگی های تولیدی از گز آردی فله ای کرمانی چه بوده است همانطور که در بخش قبل هم اشاره کردیم تولیداتی از نوع گز بسته بندی های تک نفره سلفون متالایز بوده اند که این گز آردی فله ای کرمانی در نوع برش های گلدرشت دایره ای و مربع شکل بوده اند. از لحاظ درصد تولیدی گز آردی کرمانی می توان عمده تولیداتی برپایه ی گز مخلوط، پسته ای ۲۸% با ۱۸% نام برد.

فروش عمده گز فله ای اردی/لقمه ای کرمانی ۲۸%

فروش عمده ی گز کرمانی این مجموعه همراه با عرضه ی کلیه ی تولیدات از محصولات شرکت گز کرمانی بوده است که علاوه بر تولیدات گز لقمه ای و آردی ارائه دهنده ی تولیداتی چون سوهان گزی، سوهان عسلی، نبات و پولکی با شیرینی های مخصوص اصفهان می باشد. پس برای تهیه و خرید عمده ی کلیه ی تولیدات انواع گز کرمانی من جمله گز آردی ۲۸% فله ای می توانید با این مرکز خرید فروش در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید