مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات گز زعفرانی پسته ۳۲% اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمونه های تولیدی گز زعفرانی اصفهانمرکز خرید عمده گز صادراتی اصفهان
گز زعفرانی لقمه

صادرات گز ایرانی انتخابی از تولیدات گز پایتخت ایران گز اصفهان بلداجی همراه بوده است که در این بخش از مرکز تولیدات نوع گز زعفرانی پسته ای ۳۲% و … از تولیدات گز اصفهان در نوع فله ای و بسته بندی کادویی ارائه می گردد.

نمونه های تولیدی گز زعفرانی اصفهان

خب اصفهان مهد تمدن، قطب و پایتخت گز ایران معرفی شده است و می توان شاهد ورود مسافران و گردشگران از سراسر جهان در طول سال بوده باشیم و بنابر وجود مسافران بی شمار این گز اصفهان که جزء سوغات و شیرینی اصیل ایرانی بوده است منجر گشته که علاوه بر معرفی شدن در سراسر بازار کشور در تمامی بازارهای جهانی نیز مشهور گردد و امروزه بخش عمده ای از این تولیدات گز اصفهان و شیرینی دانمارکی پاسداران روانه ی بازار های جهانی می گردد. گز اصفهان با قدمت چندین و چند ساله ی خود و براساس وجود استاد کاران ماهر و حرفه ای این خوزه روز به روز درخواست های خرید این محصول و یا شیرینی ایرانی روبه افزایش بوده است. بنابراین شاهد صادرات گز اصفهان در انواع مختلف به کشور های متفاوتی جهانی هستیم.

خرید گز لقمه

انچه از تولیدات گز اصفهان در بازار ایرانی و خارجی ارائه شده از گذشته تا به امروز همان مدل های معروف گز لقمه ای با گز آردی بوده است که نوع گز لقمه ای ان پرطرفدارتررین و پرفروش ترین در بازار های صادراتی بوده است در حالی که نوع گز لقمه ای نیز در بازارهای ایرانی هم پرطرفدار بوده اما مدل گز اردی نیز برای خود طرفداران مخصوص را دارا می باشد. خب یکی از تولیدات ارائه ی شده ی گز اصفهان با نام گز زعفرانی معرفی شده که می توان از مدل های گز سنتی نام برد که در گذشته نیز تولید می گردد. در اصل یکی از طعم های اصیل و سنتی گز ایرانی بوده است. این گز زعفرانی اصفهان به نوعی باید براساس قوانین ان تهیه گردد تا یک گز خوش عطر طعمی را بدهد. نوع گز زعفرانی که همان مدل گز برشی بوده با مغز پسته ای تهیه شده و تنوعی که در کار تولیدات این گز زعفرانی به چشم می خورد مربوط به درصد مغز مصرفی ان می باشد که شامل

  • گز زعفرانی پسته ۱۸%
  • گز زعفرانی پسته ۳۲%
  • گز زعفرانی پسته ۳۸%

هم د ر نوع تولیدات گز زعفرانی فله ای و هم مدل گز زعفرانی بسته بندی کادویی عرضه شده است و این گز زعفرانی ۳۲% پسته را می توان در تنوعی از بسته بندی ها اعم از بسته بندی ترمه تا مدل جعبه ی رویال مشاهده کرد و هر بخشی از خریداران نمونه ی خاصی از این محصولات را تهیه می کنند.

خرید گز لقمه

مرکز خرید عمده گز صادراتی اصفهان

این مرکز خرید براساس یک عرضه ی مستقیم و عمده از بخش تولیدی گز در اصفهان و شیرینی دانمارکی بهترین های تولید شده از گز اصفهان را براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده ارائه می دهد که در این بخش برای خریداری نمودن گز زعفرانی پسته اصفهان نوع صادراتی همراه با پیشنهاداتی از تولیدات صورت گرفته هستیم و می توانید با ما در ارتباط بوده و یک خرید با قیمت مناسب از تولیدات به روز و تازه ی گز بهره مند گردید.

خرید گز لقمه

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید