مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش انواع گز آردی بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع گز آردی عرضه بازارفروش عمده گز آردی بلداجی با قیمت مناسب

گز پسته 38%

گز آردی نمونه ی دیگر از تولیدات گز بوده که در بین تولیدات گز بلداجی این گز آردی بصورت فله ای و بسته بندی شده از نوع مغز پسته بادام و گز مخلوط عرضه می شود و در این بخش از فروش تولیدات از انواع گز آردی با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور توزیع می گردد.

لیست تولیدات انواع گز آردی عرضه بازار

در بازار های عرضه شده ی گز این شیرینی سنتی ایرانی همراه با مدل های مختلفی از تولیدات روبه رو می شویم که وجود هر یک شامل طعم و مزه های گوناگون از درصد های مختلف همراه با برند های تولید کننده ی متفاوتی بوده اند که هر بازاری ان را براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده ی خود تهیه و خریداری نموده است. مانند گز فله ای یا گز بسته بندی کادویی. و انچه از تولیدات روانه ی بازار شده است هر دو مدل از بسته بندی ها بوده است. بلداجی یکی از قطب های تولید کننده ی گز در کشور می باشد و انچه از تولیدات این محصول را به بازار عرضه نموده است مربوط به تولیدات گز لقمه ای با آردی می باشد.

گز پسته 38%

موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات گز آردی بلداجی بوده و از جمله تولیدات ارائه شده ی گز آردی بلداجی می توان به وجود گز آردی کادویی با نوع گز آردی فله ای اشاره کرد با اینکه نوع گز اردی کادویی دارای فروش خوبی بوده است اما مدل گز آردی فله ای نیز پرطرفدار و پرفروش بشمار می رود و در نوع برش گلریز یا گلدرشت با برش های مربعی یا دایره ای شکل روانه ی بازار مصرف شده است البته همراه با طعم انواع انگبین های گیاهی که از مغز پسته، بادام و مخلوط با درصد های متفاوت تشکیل شده است. بخش های خاصی از جلمه قنادی ها و یا حشکبار فروشی ها هستند که در پی درخواست خرید نوع گز آردی فله ای بوده اند که البته مراکزی از جمله نمایشگاه ها نیز یکی از متقاضیان خرید گز آردی فله ای بوده اند و در این بخش عرضه ی انواع گز آردی بلداجی براساس معرفی های صورت گرفته تهیه تولید و ارسال می گردد.

گز شیرخشتی

فروش عمده گز آردی بلداجی با قیمت مناسب

پس فروش عمده این انواع گز آردی اعم از تولیدات گز بخش بلداجی با قیمت مناسب همراه با تولیدات اعلا و درجه یک که از کیفیت های بالا برخودار هستند عرضه می گردد. علاوه بر فروش عمده گز آردی، تولیدات انواع گز لقمه ای نیز در نوع فله ای و بسته بندی شده موجود بوده و براساس درجه ی کیفیت کمی با نوسان در نرخ قیمت خرید فروش اما مناسب در این بخش به فروش می رسد.

گز شیرخشتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید