مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع گز کیلویی مغزدار نیکومنش

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع گز نیکومنش اصفهانمدل های تولیدی گز کیلویی فله ای مغزدار چیست؟مرکز فروش انواع گز نیکومنش در کشور کیلویی+کادویی
گز اصفهان بلداجی

انواع گز کیلویی مغزدار در بازار فروش متشکل از تولیدات گز پسته ای، مخلوط و بادام از درصد های متفاوت را تشکیل داده است که یکی از پیشنهادات فروش این گز فله ای در بازار کشور تولیدات گز نیکومنش اصفهان بوده است.

لیست تولیدات انواع گز نیکومنش اصفهان

لیست گروه های تولیدی گز در اصفهان و شکلات تافی دلوار را می توان با اسامی تجاری که برای تولیدات خود در نظر گرفته اند تفکیک کرد و به طور مستقل در بازار قابل شناسایی بوده باشند پس در بازار گز اصفهان همراه با اسامی مختلفی از برند های تولید کننده ی گز روبه رو هستیم که هر بخشی از بازار هم بنابر نوع سلیقه و موارد دیگر خواهان برند های خاصی از فروش بوده اند. به عنوان مثال یکی از برند های تولید کننده ی گز در اصفهان که به نوبه ی خود نیز دارای بازار فروش بالای با طرفداران بسیاری در جای جای بازار کشور هستند با نام تجاری گز نیکومنش معرفی شده اند.

از تولیدات گز این برند می توان به مجموعه تولیداتی از انواع گز لقمه ای با انواع گز آردی اشاره کرد که در درصد های بالا و پایین همچون دیگر شرکت های تولید کننده به بازار ارائه داده اند. مدل گز آردی نیکومنش از نوع تولیدات گز آردی گلریز با گلدرشت بوده است و همین طور نوع گز آردی پسته ای با گز اردی مخلوط ۲۰% گلدرشت. و مدل های گز لقمه ای نیکومنش هم در نوع پسته بادام و مخلوط از درصد های متفاوت که صورت های متنوعی از بسته بندی کادویی با فله ای را شامل می شود. البته در نوع پک های نیم کیلویی فله ای هم عرضه می گردد.

انواع گز کیلویی موجود در بازار فروش علاوه بر اینکه مدل های گز کیلویی مغزدار را در گونه های مختلف در تولیدات را تشکیل می دهد مدل های گز کیلویی بی مغز نیز در انواع گز لقمه ای بی مغز، گز لقمه ای بی مغز شکلاتی، گز لقمه ای بی مغز سوهانی تشکیل شده اند از صورت های متنوع بسته بندی.

مدل های تولیدی گز کیلویی فله ای مغزدار چیست؟

خب با اینکه مدل های گز کادویی و کلمپه کرمان از بازار های فروش ویژه ای توزیع می گردند در نوع تولیدات گز کیلویی نیز می توان گفت دارای خواهان بسیاری بوده است پس در چندین و چند نمونه از گز های کیلویی را در بازار توزیع می نمایند. که یکی از توزیع این انواع گز کیلویی اصفهان مربوط به همین گز کیلویی نیکومنش بوده که از گز پسته ای ۱۰%، ۱۸%، ۲۸% با ۴۰ درصد را شامل می شود و گز مخلوط کیلویی را گز ۲۰% تشکیل داده است و نوع گز طعم دار زعفرانی ان هم گز زعفرانی ۱۸% می باشد. کلیه ی این محصولات گز کیلویی نیکومنش در کارتن هایی به وزن های ۵ کیلوگرمی پر شده اند و مدل های پک های بسته بندی پاکتی را در وزن های نیم کیلویی ارائه داده اند.

 

مرکز فروش انواع گز نیکومنش در کشور کیلویی+کادویی

بنابر دارا بودن مرکز های فروش در بخش های متعددی از سطح بازار گز اصفهان تهیه ی هر نوع گزی از این برند امکان پذیر می باشد که برای تهیه و خرید عمده ی تولیدات از گز نیکومنش در سایر بخش های مختلف از بازار کشور می توانید با این مرکز در تماس باشید که عرضه ی کلیه ی محصولات به طور مستقیم از بخش تولیدی با قیمت مناسب درب کارخانه ای به فروش می رسد. علاوه بر تولیدات گز لقمه ای و آردی نیکومنش می توان به تولیدات سوهان عسلی تخت با لقمه ای این برند نیز اشاره کرد.

 

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید