مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صادراتی گز لقمه ای به قزاقستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مدل های صادراتی گز لقمه ایمرکز فروش گز لقمه ای به قزاقستان
گز صادراتی لقمه ای

گز صادراتی لقمه ای

گز صادراتی لقمه ای که به کشورهای مختلف جهان صادر می گردد انتخابی از تولیدات متنوع صورت گرفته ی گز بوده است که در این بخش از فروش صادراتی گز تولیدات نوع گز لقمه ای اعم از گز لقمه ای پسته، بادام و … برای کشور قزاقستان پیشنهاد می گردد.

معرفی مدل های صادراتی گز لقمه ای

خب برای معرفی محصولی از شیرینی جات های سنتی و اصیل ایرانی که در قطب هایی چون اصفهان بلداجی تهیه و تولید می گردد دارای قدمتی چندین و چند ساله ای بوده است که امروزه نیز با وجود استادکاران ماهر و حرفه ای در این حوزه بهترین های تولید شده از گز اعلا و درجه یک را روانه ی بازار مصرف می کنند. و این محصول با اینکه در گذشته نیز به کشورهای مختلف صادر می گردید امروزه نیز شاهد این هستیم که بخش عمده ای از تولیدات انبوه هر ساله جهت ارسال به بازارهای جهانی تهیه تولید و ارسال می گردد. و مدل هایی که از گز در بازار عرضه شده اند همان نمونه گزهای معروف از نوع گز لقمه ای، سکه ای با گز آردی بوده که شاهد این هستیم نمونه های تولیدی گز لقمه ای بالاترین درصد تولیدات را به خود اختصاص داده اند.

گز صادراتی لقمه ای

و این گز لقمه ای نیز تنوع کار بالایی را نیز دارا بوده هم از لحاظ طعم و مزه و هم از نظر درصد مغزها با مدل های گوناگونی که برای بسته بندی گز در نظر می گیرند همه و همه منجر به تنوع در کار تولید می گردد. بنابراین دسته بندی این انواع گز صادراتی لقمه ای را می توان اینطور معرفی کرد و نام برد که عبارتنداز:

  1. گز لقمه ای صادراتی_ پسته
  2. گز لقمه ای صادراتی_ بادام
  3. گز لقمه ای صادراتی_ مخلوط
  4. گز لقمه ای صادراتی_ میوه ای
  5. گز لقمه ای صادراتی_ شیرخشتی
  6. گز لقمه ای صادراتی_ ترنجبینی
  7. گز لقمه ای صادراتی_ انگبینی
  8. گز لقمه ای صادراتی_ زعفرانی
  9. گز لقمه ای صادراتی_ شکلاتی

گز صادراتی لقمه ای

و … . که تمامی این انواع نام برده از تولیدات گز لقمه ای علاوه بر اینکه در رده ی صادراتی قرار دارند توزیع شده در سراسر بازار کشور نیز هستند و علاوه بر نوع بسته بندی کادویی در سایز با وزن های گوناگون ان را در نوع فله ای کیلویی هم تهیه کرد که جهت صادرات به بازارهای جهانی نیز مدل گز فله ای امکان پذیر بوده است. و بالاترین سطح انتخاب و خرید در نوع گز لقمه ای صادراتی مدل گز لقمه ای با مغز پسته ای از تمامی انواع طعم های معرفی شده من جمله طعم های اصیل و سنتی انگبین های گیاهی بوده است.

گز صادراتی لقمه ای

مرکز فروش گز لقمه ای به قزاقستان

با اینکه تمامی کشورهای جهانی خریدار این شیرینی سنتی و اصیب ایرانی گز بوده است قزاقستان نیز یکی از کشورهای خریدار گز در این مرکز بوده و بنابر بازارهای پخش و فروش مختلف و متفاوت در این کشور نمونه های متنوعی از محصولات معرفی شده ی نوع گز لقمه ای پیشنهاد می گردد که باز براساس نوع درصد مغزها و مدل های انتخابی این تفاوت نرخ قیمت خرید فروش را می توان در بین گزها مشاهده کرد.

گز صادراتی لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید