مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش فله ای سوهان عسلی+سوهان گزی کرمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات کیلویی شرکت گز کرمانی اصفهانمعرفی تولیدات فله ای گز سوهان و سوهان عسلی کرمانیفروش سوهان گزی عسلی کرمانی فله+ّسته بندی

سوهان گز قربانی

فروش فله ای محصولات تولیدی شرکت گز کرمانی اصفهان که متشکل از تولیدات گز لقمه ای و آردی با تولیدات گز سوهانی و سوهان عسلی بوده است، می توانید برای تهیه و خرید عمده انواع تولیدات فله ای این شرکت با ما همراه باشید.

لیست تولیدات کیلویی شرکت گز کرمانی اصفهان

عمده تولیداتی که از گز اصفهان در بازار ایران و بازار های جهانی می توان دید توزیع گردیده است؛ صورت هایی از تولیدات گز های معروف لقمه ای و آردی می باشد که مدل گز لقمه ای از مدل های معروف و مشهور در بین گز ها می باشد و می توان گفت صورت های فروش بالاتری را در بین تولیدات گز آردی دارا می باشد همین طور در نوع تنوع تولید، گز لقمه ای بالاترین درصد و تنوع را دارا می باشد می توان گفت که در نوع گز لقمه ای مغزدار و بی مغز ارائه می شود.

که این گز بی مغز را تولیدات گز با روکش سوهان و یا تولیدات گز سفید تشکیل داده اند، حال که تولیدات گز لقمه ای مغزدار تا تمام انواع گز های مغزدار من جمله گز پسته ای تا مخلوط و بادام، می دانیم که هر کدام از گز های مغزدار نام برده برای خود از درصد های متفاوت تا طعم های سنتی و صنعتی را تشکیل داده اند.

و حال یکی از شرکت های تولید کننده ی این شیرینی ایرانی گز اصفهان را با نام تجاری گز کرمانی اصفهان می شناسیم که از برند های معروف و مشهور بازار گز اصفهان بوده است. و تولیدات ارائه شده ی این شرکت همانند هر شرکت تولید کننده ی دیگری لیستی از انواع گز لقمه ای و آردی را در مدل های فله ای تا کادویی تشکیل داده است. البته بنابر نوع طعم و کیفیتی که در تولید و برند بودنش می توان گفت که گران قیمت ترین تولیدات نوع گز را در بازار فروش دارا بوده است.

تولیدات گز کیلویی نیز بخشی از تولیدات گز این شرکت همانند دیگر شرکت ها بوده و می توان گفت که علاوه بر تولیدات انواع گز دیگر محصولات از شیرینی جات اصفهان را نیز تهیه و تولید می نماید که شامل دسته های تولیدی از سوهان گزی، سوهان عسلی لقمه ای و تخت با تولیدات انواع پولکی نبات های اعلا و درجه یک می باشد.

معرفی تولیدات فله ای گز سوهان و سوهان عسلی کرمانی

با تولیدات کیلویی فله ای شرکت گز کرمانی از گز های این شرکت اشنا هستیم. و اما دیگر تولیدات فله ای این شرکت که مربوط به تولیدات گز با روکش سوهان و سوهان عسلی لقمه ای و تخت بوده است، این چند محصول هم بصورت فله ای به فروش می رسد. تولیدات از سوهان گزی فله ای کرمانی که صورت های پر شده در نوع فله و در کارتن های ۵ کیلوگرمی بوده اند که این حال بسته بندی فله ای برای تولیدات سوهان عسلی لقمه ای هم مربوط می شود. تولیدات از نوع سوهان عسلی تخت بنابر ترد و شکننده بودن این محصول در نوع بسته بندی های جعبه مقوایی با جعبه فلزی عرضه می شوند. و از نظر نوع تولیدات با تولیدات گز با روکش سوهان متفاوت بوده اند.

فروش سوهان گزی عسلی کرمانی فله+ّسته بندی

فروش محصولات تولیدی شرکت گز کرمانی در این مجموعه از بازار اینترنتی گز ایران که برای عرضه در تمامی بخش های مختلف از بازار کشور صورت می پزید و شامل حال بازار های صادراتی نیز می گردد، می توانید برای تهیه و خرید تولیدات کیلویی سوهان گزی با سوهان عسلی کرمانی و انواع گز کیلویی کرمانی من جمله گز لقمه ای و آردی فله ای که عمده به فروش می رسد، در ارتباط بوده و از فروش مستقیم درب کارخانه ای بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید