مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سوهان عسلی لقمه ای فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت تولیدی سوهان عسلی با گزی چیست؟ویژگی تولیدی سوهان عسلی لقمه ایفروش سوهان عسلی لقمه فله اصفهان

سوهان گز قربانی

سوهان فله ای که در نوع تولیدات سوهان تخت، سوهان عسلی با سوهان لقمه ای عرضه می شود، فروشی هر کدام براساس نوع و مدل تولیدی متفاوت دارای نرخ قیمت فروش متغیری می باشد که در این بخش عمده عرضه ی تمامی بازار های کشور می گردد.

تفاوت تولیدی سوهان عسلی با گزی چیست؟

یکی از تولیداتی که در گروه تولیدی شیرینی گز به بازار ارائه شده است معروف به تولیدات گز با روکش سوهان و سوهان عسلی بوده است. تفاوتی که بین تولیدات گز سوهانی با سوهان عسلی می توان دید و نام برد اینطور می باشد. تولیدات سوهان گزی که در حال حاضر معرفی شده به گز با روکش سوهان به این ترتیب تهیه می شود که دارای یک لایه ی مغزی از گز سفید بدون مغز بوده است که رویه ی ان را با پوششی از لایه سوهان پوشیده اند و این گز با روکش سوهان در تزیینی از کنجد و یا پودر نارگیل می باشد که در بخش های خاصی از واحد های تولیدی با تزیین خلال پسته نیز ارائه می گردد.

صادرات گز سوهان

و این گز با روکش سوهان در نوع سلفون های تک نفره هم بسته بندی می شود و از نظر نوع بسته بندی پاکتی در وزن های یک کیلوگرمی با مدل های کادویی ۲۵۰ گرمی قابل عرضه و فروش می باشد. و اما تولیدات مربوط به سوهان عسلی که از ترکیب مایه ی سوهان تشکیل شده است بنابر نوع برشی که دارا بوده بسیار ترد، نازک و شکننده بوده است که در نمونه ی تولیدات اولیه ی بصورت سوهان عسلی تخت به بازار ارائه می شد که رفته رفته تغییراتی که ارائه داده شده در نوع برش های سوهان عسلی لقمه ای تهیه گردید.

سوهان گزی صادراتی

این سوهان عسلی لقمه ای بصورت سلفون تک نفره تهیه شده است و در نوع بسته بندی کادویی با مدل فله ای به فروش می رسد. تولیدات از سوهان عسلی مختص به تولیدات شیرینی اصفهان بوده است مانند سوهان عسلی کرمانی، معراج، آنتیک و دیگر برند های تولید کننده ی این شیرینی در اصفهان می باشد.

سوهان گزی صادراتی

ویژگی تولیدی سوهان عسلی لقمه ای

اینکه بخواهیم از ویژگی های تولیدی این شیرینی مخصوص اصفهان نام ببریم، همانطور که در بخش قبل تا حدودی از تولید این محصول معرفی شد، دارای ویژگی های خاصی در نوع تولیدات خود نبوده است و تنها مغز مصرفی این شیرینی استفاده از خلال پسته و خلال بادام برای تزیین رویه ی سوهان می باشد. این سوهان عسلی، شبیه به تولیدات پولکی بسیار ترد و شکننده بوده و نوع لقمه ای از این محصول بسیار پسندیده تر و پرفروش تر می باشد.

سوهان گز صادراتی

فروش سوهان عسلی لقمه فله اصفهان

فروش سوهان عسلی لقمه ای اصفهان متشکل شده از برند های تولید کننده ی متعدد که صورت هایی از فروش تولیدات فله ای تا بسته بندی های کادویی مقوایی تا جعبه های فلزی را شامل می باشد. و عمده درخواست های بازار خرید در بازار فروش امروزی برپایه ی تولیدات سوهان عسلی لقمه ای فله ای می باشد و از نظر نرخ قیمت فروش می توان گران قیمت تر از تولیدات سوهان گزی و یا همان گز با روکش سوهان بوده است.

پولکی نبات اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید