مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع سوهان فله ای+لقمه+تخت+کنجدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی نوع تولیدات سوهان در ایرانمرکز فروش انواع سوهان فله ای+قیمت عمده
سوهان گز قربانی

انواع سوهان فله ای تولید و پخش بازار کشور را در اقسام گوناگونی می توان دید که همراه هستیم با ارائه ی تولیدات سوهان گزی، سوهان تخت، سوهان کنجدی، سوهان عسلی و … در صورت های مختلف از بسته بندی با قیمت فروش متفاوت اما مناسب.

معرفی نوع تولیدات سوهان در ایران

شیرینی جات ایرانی تولید شده در انواع و اقسام گوناگونی بوده اند و هر یک با اسامی متفاوتی هم معرفی شده اند که وجود برخی از این شیرینی جات ها مربوط به تولیدات زمان های بسیار دوری باز می گردد به عنوان مثال می توان به نوع تولیدات شیرینی سوهان اشاره کرد که این سوهان مربوط به تولیدات قطب تولیدی سوهان قم مربوط بوده است و مجموعه های تولیدات عمده و متنوع اما باکیفیت و خوشمزه ای را تا به امروز ارائه داده اند و در تنوعی از بسته بندی ها نیز به بازار ارائه شده اند که علاوه بر تولیدات سوهان قم دیگر سوهان هایی هستند که در بخش های دیگر کشور ارائه می شود مانند سوهان عسلی اصفهان و یا سوهان کنجدی.

گز سوهان حسین قربانی

  • سوهان فله ای لقمه ای

به عنوان نمونه یکی ازا ین انواع سوهان های قم مربوط به تولیدات سوهان لقمه ای می باشد که در نوع سوهان لقمه ای بی مغز و مغزدار میکس از چند نوع مغز تهیه و تولید می گردد. نوع دیگر از این سوهان لقمه ای فله ای بی مغز به سوهان لقمه ای گزی مغروف بوده که پرفروش ترین نوع سوهان بی مغز بشمار می رود و هم در نوع بسته بندی تک نفره فله ای تهیه می گردد هم در نوع تولیدات بسته بندی پاکتی در اوازن مختلف. نوع تولیدات سوهان گزی لقمه ای قم هم بصورت برش های حبه ای اما در ظروف فلزی و یا فانتزی کاغذی پر می شود که شامل نوع تولیدات کره ای و نباتی و مخلوط بود اند.

  • سوهان فله ای تخت

و اما دیگر صورت تولیدات از سوهان های فله ای که باز همانند سوهان لقمه ای بی مغز گزی پرفروش می باشد سوهان فله ای تخت (گل) بوده است. این سوهان تخت با اینکه در درجه ی نخست بصورت بسته بندی به وزن های ۴۰۰ و ۵۰۰ گرمی در ظروف فلزی قرار می گیرد ولی براساس نوع درخواست و تقاضای بازار مصرف کننده شروع به ارائه ی تولیدات فله ای این محصول کردند که این سوهان فله ای تخت بصورت دو عددی و وکیوم شده در کارتن هایی به وزن های ۱۰ الی ۱۲ کیلوگرمی پر می شوند.

سوهان گز حبه ای

  • سوهان فله ای کنجدی

و اما مدل دیگر از تولیدات سوهان فله ای موجود در بازار معروف به سوهان کنجدی فله ای بوده است که این محصول از تولیدات سوهان بخش اصفهان بشمار می رود. صورت تولیدات این سوهان کنجدی به این ترتیب بوده که همانند پولکی ترد و شکننده بصورت نبات تخت برش داده یا در نوع برش های لقمه ای بوده اند و این محصول هم در نوع فله ای و هم بسته بندی شده عرضه می گردد. سوهان کنجدی نیز در ترکیب دیگر مغزیجات نیز تهیه می شود و معروف به سوهان کنجدی سیاه دانه، سوهان کنجدی نارگیلی، گشنیزی و …  تولید می شود.

سوهان گز حبه ای

مرکز فروش انواع سوهان فله ای+قیمت عمده

این بخش یکی از مرکز های عرضه کننده ی عمده شیرینی جات های بخش اصفهان قم از انواع گز، گز سوهانی، سوهان در مدل های مختلف برای تمامی انواع بازار های فروش عمده در کشور بوده است که می توانید برای پخش، فروش و توزیع در هر یک از بازار های ایرانی با ما همراه بوده و با پیشنهادات ارائه شده از محصولات بهترین های تولید شده با قیمت های مناسب را خریداری نماید.

سوهان گز حبه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید