مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز عسلی پسته ای ۴۳% شاهکار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی انواع گز پسته ای شاهکارنمونه های پرفروش از تولیدات گز شاهکارفروش گز عسلی پسته ای 43%+قیمت فروش عمده

گز عسلی پسته ای موجود در بازار که با برند های متعددی معرفی شده اند این بخش هم معرفی می کنیم از تولیدات برند برتر پایتخت گز ایران گز شاهکار اصلی بلداجی که عرضه کننده ی گز عسلی انگبین دار پسته ای ۴۳ درصد در نوع فله ای و بسته بندی شده.

مدل های تولیدی انواع گز پسته ای شاهکار

تولیدات از انواع گز ها برگرفته از مدل های گوناگونی چون برش های گز لقمه ای تا گز های آردی بوده است و هر یک برگرفته از نوع مغز های پسته و بادام و یا مخلوط این دو مغز، که البته همراه با ویژگی هایی هستند که در نوع تولید برای هر مدل گزی لحاظ می گردد. یکی از این شرکت های تولید کننده ی گز که مدل های مختلفی از گز را به بازار عرضه نموده و تولیداتی اعلا و درجه یک را شامل می باشد گز شاهکار، گز اصلی بلداجی می باشد، من جمله برند های معروف و مشهور بازار گز بلداجی بوده و با قدمت چندین ساله ی خود در امر تولیدات این شیرینی اصیل و سنتی بهترین های تولید شده ی گز را به بازار ارائه می دهد.

از لیست تولیدات انواع گز این برند می توان به وجود همان گز های سنتی از مدل گز های لقمه ای تا آردی را نام برد ولی هر یک با درصد های متفاوت از مدل مغز ها نام برده شده پر شده است. البته همراه با یکی از طعم دهنده های گیاهی خوشمزه و خوش عطر انگبین های گیاهی. یکی از پرطرفدارترین مدل های گز در بازار فروش مربوط به همین تولیدات گز پسته ای بوده که شامل انواع گز لقمه ای پسته ای با گز آردی پسته ای بوده و تنوع از تولیدات انواع گز پسته ای شاهکار دسته بندی شده از درصد های متفاوت با طعم های گوناگون انگبین های گیاهی که علاوه بر عرضه ی نوع تولیدات فله ای فروش بسته بندی کادویی تولیدات گز شاهکار دربرگرفته از طرح های متنوع با وزن های بالا و پایین ۳۳۰ گرمی تا ۴۵۰ گرمی بوده اند.

هر بخشی از بازار های خرید فروش گز در کشور هم در پی تهیه و خرید نوعی از تولیدات ارائه شده از سمت شرکت ها هستن بنابراین با وجود بازار های فروش متفاوت این توزیع نیز متغیر بوده است.

نمونه های پرفروش از تولیدات گز شاهکار

همانطور که گفته شد گز شاهکار از جمله برند های معروف بازار گز در بلداجی بوده است و نمونه های پرفروش از گز در بازار در درجه ی نخست مربوط به تولیدات گز پسته ای بوده است از تمامی انواع مدل ها، در کنار ان گز های مخلوط از نوع لقمه ای نیز باز طرفداران مخصوص به خود را دارد و در پایان می توان اشاره به تولیدات گز های مغز بادام کرد که البته بازار های فروش مخصوص به خود را دارند.  پس موارد ذکر شده از پرفروش ترین نوع گز در بازار مربوط به تولیدات گز برند شاهکار هم نیز می باشد.

فروش گز عسلی پسته ای ۴۳%+قیمت فروش عمده

فروش عمده ی گز در فصل های مختلف سال متغیر بوده و گز در فصل های سرد سال پرفروش ترین در بازار بوده است که البته براساس ویژگی های خاص در نوع تولیدات خود می توان گفت در تمامی فصول سال بازار فروش خود را دارا بوده ولی فصل سرد سال بالاترین درصد فروش را به خود اختصاص می دهد. و این فروش عمده گز در این بخش از تولیدات گز پسته ای شاهکار را پیشنهاداتی از تولیدات گز فله ای تا بسته بندی کادویی با درصد های متفاوت ارائه می دهیم.

من جمله تولیدات گز پسته عسلی شاهکار که هم بصورت فله ای و هم کادویی از نوع گز لقمه ای تشکیل شده است با قیمت مناسب درب کارخانه ای برای بازار های جهانی با بازار های داخلی به فروش می رسانیم.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید