مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع گز لقمه ای ۳۳۰ گرمی شاهکار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات انواع گز لقمه ای بلداجی اصلی شاهکارنمونه تولیدات گز لقمه ای 330 گرمی چه نوع گزی می باشد؟فروش عمده تولیدات انواع گز لقمه ای شاهکار

گز شیرخشتی

انواع گز لقمه ای شاهکار، بلداجی اصلی را مجموعه ای متنوع از تولیدات درجه یک و باکیفیت گز های مغزدار تشکیل داده است که فروش این بخش همراه با معرفی و پیشنهادات تولیدی از گز های لقمه ای به وزن های ۳۳۰ گرمی بوده است.

معرفی تولیدات انواع گز لقمه ای بلداجی اصلی شاهکار

همانطور که در بخش های قبل ارائه داده ایم از مطالب گوناگون در مورد تولیدات یکی از اصیل ترین شیرینی جات های بخش ایران که در بلداجی با اصفهان تهیه می شود و بنام گز معرفی شده است، می توان گفت به نوعی در سراسر بازار کشور این محصول پوشش داده شده است از گذشته تا به امروز، که در بازار امروزی تقاضای خرید این محصول بالاتر می باشد به گونه ای که مورد تقاضای بازار های جهانی نیز گردیده است.

گز شیرخشتی

خب پس از تولیدات این شیرینی اصیل ایرانیان گز می پردازیم به معرفی واحد های تولیدی گز در پایتخت گز ایران بلداجی، در این شهر کوچک واحد های تولید کننده ی بسیاری جا دارد که هر واحد تولیدی با نام تجاری خاصی تولیدات خود را معرفی می کند. و برند تولیدی گز شاهکار یکی از برند های مطرح، برتر و محبوب بازار ایران بوده است و با قدمت چندین ساله ی خود در امر تولیدات گز امروزه تولیدات اعلا و درجه یک از گز را توزیع می نماید.

گز صادراتی لقمه ای

هر واحد و بخش تولیدی، تولیداتی از نوع گز لقمه ای با گز آردی را ارائه می نماید، و این دو مدل گز برای خود به دنیایی متنوع از تولیدات گز تقسیم بندی می شوند، موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات گز لقمه ای شاهکار می باشد که این انواع گز لقمه ای برگرفته از نوع گز لقمه ای پسته، مخلوط و بادام با درصد های بسیار متنوع از طعم های اصلی انگبین های گیاهی، هم تولیدات فله ای و هم تولیدات بسته بندی کادویی در طرح های متنوع.

گز لقمه

نمونه تولیدات گز لقمه ای ۳۳۰ گرمی چه نوع گزی می باشد؟

نمونه تولیدات گز بسته بندی کادویی شاهکار همانطور که گفته شد در طرح های متنوعی بوده اند که از وزن های مختلفی هم تشکیل شده اند، یکی از نمونه گز های بسته بندی کادویی شاهکار گز بسته بندی ۳۳۰ گرمی می باشد که این گز ۳۳۰ گرمی از نوع گز لقمه ای با مغز مخلوط پسته بادام از درصد هایی چون گز ۱۸% ، ۲۸% مخلوط و ۱۸% پسته ای می باشد. وزن پایین از بسته بندی گز ها را می توان دلیل بر مناسب بودن قیمت گز در بازار نام برد که منجر به فروش بیشتری می گردد.

گز مغزدار

فروش عمده تولیدات انواع گز لقمه ای شاهکار

تولیدات انواع گز لقمه ای شاهکار از نوع بسته بندی شده در وزن های ۴۵۰ گرمی بوده اند که سایر وزن های متغیر را نیز دارا بوده چون گز ۳۳۰ گرمی لقمه ای که تولیدات گز آردی این برند نیز همانند گز لقمه ای تنوعی از درصد ها با طعم های مختلف می باشد که براساس درجه ی کیفیت در تولیدات به نوعی در بین تمامی برند های تولید کننده ی خود با قیمت بالاتری همراه می باشد که در این بخش عمده ی تولیدات از انواع گز لقمه ای کادویی تا فله ای تا تولیدات گز اردی را شامل می گردد.

گز مغزدار

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید