مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز سوهانی دالمن یک کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات گز سوهانی دالمن و دیگر محصولاتمرکز عمده فروشی محصولات گز دالمن اصفهان در کشور

گز زعفرانی 28%

گز سوهانی یا همان سوهان گزی معروف بازار گز اصفهان و بلداجی که در صورت های مختلف از تولیدات ارائه گردیده است این بار تولیدات اعلا و درجه یک از سوهان گزی دالمن بصورت عمده عرضه و به فروش می رسد.

معرفی تولیدات گز سوهانی دالمن و دیگر محصولات

یکی از شیرینی های ایرانی که در بازار کشور تولید، پخش و به فروش می رسد گز نام دارد و این محصول جزء سوغات بخش استان اصفهان با بلداجی بوده است، در اصل این دو مرکز قطب و پایتخت تولید گز ایرانی بوده اند و این شیرینی را می توان گفت قدمتی چندین و چند ساله در امر تولید را دارا هستند. بنابراین در هر یک از این قطب های تولیدی به مجموعه واحد های تولیدی بسیاری روبه رو می شویم که وجود هر یک تولیداتی از انواع و اقسام گز ها را ارائه می دهند با نام های تجاری مختلف. به عنوان مثال یکی از برند های تولید کننده ی گز اصفهان با نام تجاری گز دالمن می باشد و با اینکه در مدت کوتاهی تولیدات این محصول از شیرینی ایرانی را به بازار ارائه نموده است به نوعی براساس کیفیت در تولیدات خود توانسته است که سهم بازار خرید فروش خوبی را به خود اختصاص دهد که البته این امر مربوط به بازار های صادراتی نیز می گردد، بنابراین بخش عمده ی دیگری از تولیدات گز این برند هر ساله روانه ی بازار های صادراتی نیز می گردد.

و اما تولیدات ارائه شده ی گز این شرکت که همانند هر واحد تولیدی دارای تولیدات گز لقمه ای با گز آردی بوده که البته سوهان گزی هم جزء تولیدات این شرکت محسوب می گردد صورت های گوناگونی از بسته بندی های کادویی با فله ای را برای گز خود دارا هستند با درصد های متفاوت از انواع مغزیجات هستند که در خصوص تولیدات سوهان گزی لقمه ای دالمن هم می توان گفت که مدل هایی از بسته بندی پاکتی به وزن یک کیلوگرمی را دارا هستند. البته بسته بندی های پاکتی برای سوهان گزی ها انچه در بازار ایران رایج بوده است درخواست ها برای خرید بسته بندی پاکتی یک کیلویی بوده در حالی که بازار های صادراتی علاوه بر درخواست خرید گز سوهانی یک کیلویی در نوع بسته بندی های پاکتی نیم کیلویی هم درخواست دارند.

یکی از محصولات ارائه شده ی این شرکت علاوه بر گز و سوهان گزی تولیدات معجون می باشد که در نوع معجون شکلاتی با معجون زعفرانی ارائه شده که باز این محصول در نوع فله ای و بسته بندی پاکتی با وزن های مختلف ارائه شده است.

 

مرکز عمده فروشی محصولات گز دالمن اصفهان در کشور

باز این واحد تولید در بازار اصفهان و در بخش های مختلف دارای مجموعه فروشگاه های متعدد برای فروش تولیدات خود بوده و در سایر نقاط کشور با وجود نمایندگی های پخش و فروش در برخی نقاط این بخش نیز یکی از مرکز های فروش عمده تولیدات از سوهان گزی لقمه ای تا دیگر محصولات از گز لقمه ای و آردی را دارا بوده است که بصورت فله ای و کادویی عرضه می شود.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید