مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز پسته ۱۰% فله بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع تولیدات گز فله ای پسته بلداجی چیست؟مرکز فروش عمده گز پسته ای بلداجی قیمت مناسب
گز لقمه ای

گز صادراتی لقمه ای

گز پسته ۱۰% فله ای که در انواع گوناگونی توزیع بازار پخش و فروش گردیده است در این بخش با قیمت مناسب از تولیدات گز کیلویی مغزدار بلداجی برای سراسر بازار کشور و حتی بازار های صادراتی ارائه می دهیم.

نوع تولیدات گز فله ای پسته بلداجی چیست؟

گز پسته 38%

خب از بین نوع تولیدات گز ایرانی این گز بدون مغز با گز مغزدار وجود دارد که توسط واحد های تولید کننده ی گز این دو قطب و پایتخت گز ایران عرضه می شود و هر یک تولیداتی انبوه و عمده از اقسام گوناگون گز ها را به بازار مصرف ارائه می دهند که البته تولیدات را براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده عرضه می نمایند. می پردازیم به موضوع تولیدات گز مغزدار که شامل گز پسته ای، گز بادام با گز مخلوط بوده است. که البته هستند نمونه های دیگری از گز های مغزدار که در مدل گز اجیلی معروف هستند و ترکیبی از چندین مغز تهیه می شوند و این گز های آجیلی البته در نوع سفارشات مخصوص تهیه می شود یا گز های معروف گردویی، فندوقی یا گز بادام زمینی. اینا ها نمونه های متفرقه از تولیدات گز مغزدار بشمار می روند ولی اصل گز های اصیل و سنتی مغزدار همان سه مورد نام برده شده در بخش اول بوده است.

گز پسته 38%

یکی از پرطرفدارترین نوع گز های مصرفی در بین گز مغزدار گز های پسته ای بوده که درصد بالایی از تولیدات را شامل می شود، با اینکه در نوع گز آردی و گز لقمه ای می توان تهیه کرد این گز پسته ای را ولی گز لقمه ای باز درصد فروش بیشتری را دارد. انچه تنوع کار در تولیدات گز پسته ای را ارائه می دهد مربوط به درصد های متفاوت از این محصول بوده که می تواند همراه با یکی از طعم دهنده های سنتی از انگبین های گیاهی یا طعم دهنده های صنعتی را شامل گردد و برخی از این طعم های معروف بازار پخش و فروش از گز پسته ای اعم از:

  • گز پسته ای زعفرانی
  • گز پسته ای عسلی
  • گز پسته ای شیرخشتی
  • گز پسته ای ترنجبینی
  • گز پسته ای بیدمشکی
  • گز پسته ای میوه ای
  • گز پسته ای شکلاتی

و دیگر طعم هایی که در بین برخی از واحد های تولیدی مشاهده می کنیم. تمامی این انواع طعم ها گز ها در بازار موجود هستند حال در نوع لقمه ای و یا آردی، ولی صورت هایی از تولیدات گز فله ای با گز کادویی را شامل می شوند. و باعث می شود که با نرخ قیمت های خرید فروش متفاوتی عرضه گردد. نوع گز پسته ای از نظر قیمت فروش در بین تمامی گز ها گران ترین بوده است ولی با درصد های پایین از ان می توان با قیمت مناسب تهیه کرد مانند گز پسته ۱۰% فله ای یا کادویی.

گز آردی

مرکز فروش عمده گز پسته ای بلداجی قیمت مناسب

تولیدات گز پسته ۱۰% فله ای بلداجی باز براساس نوع درجه ی کیفیت در تولیدات و درصد مغز مصرفی بالا و پایینی که دارا می باشد می توان باز ان را با نوسان نرخ قیمت خرید فروش در بازار تهیه کرد که پخش و فروش عمده ی تولیدات این گز پسته ۱۰% فله ای بلداجی با قیمت مناسب را می توانید در این بخش تهیه و خریداری نماید.

گز مخلوط لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید