مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز مخصوص شیرخشتی اثلی ۳۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات نوع گز پسته شیرخشتی اثلینمایندگی فروش انواع گز بلداجی اثلی 303 عمده در کشور
گز سکه ای پسته

گز سکه ای پسته

گز مخصوص بازار پخش و فروش را می توان از تولیدات گز اعلا و درجه یک بخش بلداحی اصفهان نام برد و معرفی کرد که در این مرکز فروش تولیدات گز مخصوص شیرخشتی اثلی ۳۰۳ با مغز پسته ای ۴۲% بصورت عمده عرضه می گردد.

معرفی تولیدات نوع گز پسته شیرخشتی اثلی

در بلداجی این قطب و پایتخت گز ایران می توان با برندهای تولید کننده ی متعددی روبه رو شد که تولیداتی از قبیل انواع و اقسام گوناگون گزهای لقمه ای با گز آردی و در کنار تولیدات گز سوهان لقمه ای را به بازار عرضه نموده اند. در این بخش برندهای متعددی از تولید کنندگان گز بلداجی معرفی شده است که بنابر نوع نیاز و تقاضای بازار مصرف کننده تولیدات انواع گز ارائه گردیده است. به عنوان مثال یکی از برندهای تولید کننده ی گز پایتخت گز ایران بلداجی که می توان گفت برندی معروف و مشهور بازار گز ایران بوده و دارای درجه ی کیفی بالایی از تولیدات برخودار می باشد گز اثلی ۳۰۳ بلداجی می باشد.

گز سکه ای پسته

این برند تولید کننده ی گز به قدمتی چندین و چند ساله در امر تولیدات گز بهترین های تولید شده از گز اصیل و سنتی ایرانی را به بازار عرضه نموده و تولیداتی از نوع گز لقمه ای با آردی را همراه با درصد های متفاوت مغز پسته، مخلوط و بادام دارا بوده که البته در کنار تولیدات این گروه از گزها نوع گز سوهانی را نیز ارائه می نماید که باز محصول تولیدی از گز سوهانی اثلی همچون گز ان دارای درجه ی کیفی بالایی از تولیدات را دارا می باشند. یکی از ویژگی های تولیدی این برند از گز بلداجی اثلی ۳۰۳ این بوده که طعم و مزه ی تولیدات گز ان از طعم انگبین های گیاهی می باشد که عطر و بوی ویژه و خاصی را بین گز ها دارا بوده و برخی از طعم های تولیدی گز انگبینی این برند اعم از:

  • گز انگبین دار پسته ای
  • گز مخصوص شیرخشتی
  • گز لقمه آردی ترنجبینی
  • گز لقمه آردی زعفرانی
  • گز لقمه آردی عسلی
  • گز لقمه آردی بیدمشکی

پس نمونه های مخصوص و ویژه ی گز اثلی ۳۰۳ تولیدات نوع گز مخصوص شیرخشتی از نوع لقمه ای و آردی بوده که با مغز پسته ی ۴۲% تهیه گردیده است که به گز حاجی پسند معروف می باشد و در دو وزن بسته بندی کادویی ۴۰۰ گرمی و ۳۰۰ گرمی عرضه شده است.

گز سکه ای پسته

نمایندگی فروش انواع گز بلداجی اثلی ۳۰۳ عمده در کشور

این مرکز که یکی از بازارهای خرید فروش عمده انواع گز اصفهان بلداجی در سراسر کشور بوده است یکی از نمایندگی های پخش و فروش عمده تولیدات گز اثلی ۳۰۳ بلداجی در بازار کشور و بازارهای جهانی بوده، پس می توانید برای سفارشات خرید عمده ی هر یک از انواع گز مخصوص شیرخشتی و دیگر تولیدات این برند از گز بلداجی با ما در ارتباط باشید و بهترین های تولید شده از یک گز اصیل و سنتی بهره مند گردید.

گز صادراتی لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس بگیرید